„Polityka” w lutym z najmniejszym spadkiem sprzedaży
W lutym "Polityka" zanotowała najmniejszy spadek sprzedaży, "Sieci" - największy
Wszystkim tygodnikom opinii w lutym 2020 roku spadła sprzedaż. Najmniej straciła „Polityka” (Polityka), najwięcej - „Sieci” (Fratria). Średnia sprzedaż ogółem „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) wyniosła w lutym 98 802 egz. (spadek o 9,5 proc.).
„Polityka” miała średnią sprzedaż 91 758 egz. (spadek o 1,9 proc.). Dalej były: „Newsweek Polska” (RAS Polska) - 67 280 egz. (spadek o 13,78 proc.), „Sieci” - 34 149 egz. (spadek o 15,35 proc.), „Tygodnik do Rzeczy” (Orle Pióro) - 28 837 egz. (spadek o 8,41 proc.), „Tygodnik Powszechny” - 25 018 egz. (spadek o 8,82 proc.), „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) - 22 167 egz. (spadek o 4,14 proc.), „Przegląd” (Fundacja Oratio Recta) - 14 815 egz. (spadek o 4,86 proc.).
Tygodnik z przedrukami „Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk) w lutym osiągnął średnią sprzedaż 214 690 egz. (spadek o 6,3 proc.).
31 marca wydawca (AWR Wprost) wycofał tygodnik „Wprost” z ZKDP. Wcześniej podjął decyzję o zakończeniu wydawania pisma w formie drukowanej.
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.
(PAZ, 20.04.2020)