Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 08, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jet Line udostępniła swoje nośniki dla akcji #PosiłekDlaSeniora

Kampania realizowana jest na ekranach sieci More, należących do Jet Line (fot. materiały prasowe)

Firma reklamy zewnętrznej Jet Line udostępniła 130 cyfrowych nośników na potrzeby akcji #PosiłekDlaSeniora.

Grupa Warszawa prowadzi akcję #PosiłekDlaSeniora, w ramach której dostarcza pełnowartościowe posiłki seniorom. Organizator akcji informuje, że wpłacając 25 zł, można pomóc zarówno seniorom, jak i restauracjom, które przygotowują posiłki. Firma Jet Line promuje akcję, prowadząc kampanię DOOH na swoich nośnikach, które znajdują się na terenie Warszawy. Łącznie jest to 130 nośników cyfrowych.

Galeria: AD WO/MAN 2019 - fotogaleria

(IKO, 08.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.