Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Fundacja Otwarty Dialog żąda przeprosin od Telewizji Polskiej  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  RMF FM bez reklam  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: na weekend

Dział:

Dodano: Marzec 27, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanały sportowe pikują z powodu braku transmisji

Rozgrywki Ekstraklasy zostały zawieszone z powodu epidemii koronawirusa (fot. Bartłomiej Zborowski/East News)

W związku z praktycznym brakiem wydarzeń sportowych na świecie znacząco spadła oglądalność kanałów sportowych. Niektóre mają obecnie udział w rynku na granicy błędu statystycznego.

W tygodniu 16-22 marca udział naziemnego TVP Sport w rynku wyniósł 0,37 proc., podczas gdy w tygodniu 9-15 marca - 0,53 proc., a w tygodniu 2-8 marca - 0,77 proc. Porównanie tygodni 2-8 marca i 16-22 marca wykazuje, że Eurosport 1 zanotował spadek z 0,51 proc. do 0,02 proc., Polsat Sport - z 0,42 proc. do 0,23 proc., Canal+ Sport - z 0,23 proc. do 0,01 proc., a Eleven Sports 1 - z 0,09 proc. do 0,01 proc.

TVP Sport w tygodniu 2-8 marca był na 21. miejscu wśród wszystkich telewizji, a w tygodniu 15-22 marca - na 38. pozycji. Natomiast Polsat Sport spadł z 38. na 59. miejsce.

 

- Eurosport 1, Canal + Sport i Eleven Sports 1 na ten moment w zasadzie przestały się liczyć. Mają udział w rynku na granicy błędu statystycznego 0,01-0,02 procent - podkreśla Katarzyna Baczyńska, head of media w agencji ONE House.

⇒ ZOBACZ TEŻ: Wydatki na reklamę telewizyjną mogą w kwietniu spaść o 25 procent

Telewizje sportowe zaczęły emitować specjalne programy publicystyczne (np. "Dobry wieczór sport" w Canal+ Sport, "Poranek z Polsat Sport" w Polsat Sport czy "Eleven Call Live" w Eleven Sports 1), a miejsce transmisji sportowych zajęły powtórki meczów i imprez. - Trudno jednak oczekiwać, że odgrzewane emocje przyciągną przed telewizory choćby porównywalny poziom widowni - zauważa Katarzyna Baczyńska. - Widzowie są najbardziej skłonni wracać do meczów mistrzostw świata w siatkówce mężczyzn w Polsat Sport ze średnią widownią na poziomie poniżej 100 tysięcy widzów - wskazuje i podaje, że w tygodniu 2-8 marca najwięcej widzów gromadziły skoki narciarskie 7 marca - 554,4 tys. widzów i mecz Ekstraklasy Wisła Kraków - Lech Poznań (obie transmisje w TVP Sport).

⇒ ZOBACZ TEŻ: Eurosport Player zwolnił abonentów z najbliższej płatności za usługę

 

Press

Eleven Sports 1 zaczął pokazywać australijską ligę piłkarską, ale i te rozgrywki zawieszono (fot. materiały prasowe)

W związku z zawieszeniem większości rozgrywek sportowych Eleven Sports 1 zaczął w piątek pokazywać mecze australijskiej Hyundai A-League (ze względu na różnice czasu w Polsce transmisje były rano i przed południem). Najwięcej widzów - 1,8 tys. - przyciągnęło w sobotę 21 marca spotkanie Western Sydney Wanderers FC – Sydney FC. We wtorek i te rozgrywki przerwano.

Dane: Nielsen Audience Measurement. (KOZ)

Galeria: Seriale w kwietniu: premiery i kontynuacje

(KOZ, 27.03.2020)

Pozostałe tematy weekendowe

Premiery kinowe wstrzymane, dystrybutorzy czekają
Koniec papierowego "Wprost"
W czasie epidemii koronawirusa chętniej płacimy za treści
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.