Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Republika z własnym badaniem exit poll  |  O projekcie nowej ustawy medialnej  |  Koszty działalności KRRiT  |  Artegence dzieli operacje  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: na weekend

Dział:

Dodano: Marzec 27, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanały sportowe pikują z powodu braku transmisji

Rozgrywki Ekstraklasy zostały zawieszone z powodu epidemii koronawirusa (fot. Bartłomiej Zborowski/East News)

W związku z praktycznym brakiem wydarzeń sportowych na świecie znacząco spadła oglądalność kanałów sportowych. Niektóre mają obecnie udział w rynku na granicy błędu statystycznego.

W tygodniu 16-22 marca udział naziemnego TVP Sport w rynku wyniósł 0,37 proc., podczas gdy w tygodniu 9-15 marca - 0,53 proc., a w tygodniu 2-8 marca - 0,77 proc. Porównanie tygodni 2-8 marca i 16-22 marca wykazuje, że Eurosport 1 zanotował spadek z 0,51 proc. do 0,02 proc., Polsat Sport - z 0,42 proc. do 0,23 proc., Canal+ Sport - z 0,23 proc. do 0,01 proc., a Eleven Sports 1 - z 0,09 proc. do 0,01 proc.

TVP Sport w tygodniu 2-8 marca był na 21. miejscu wśród wszystkich telewizji, a w tygodniu 15-22 marca - na 38. pozycji. Natomiast Polsat Sport spadł z 38. na 59. miejsce.

 

- Eurosport 1, Canal + Sport i Eleven Sports 1 na ten moment w zasadzie przestały się liczyć. Mają udział w rynku na granicy błędu statystycznego 0,01-0,02 procent - podkreśla Katarzyna Baczyńska, head of media w agencji ONE House.

⇒ ZOBACZ TEŻ: Wydatki na reklamę telewizyjną mogą w kwietniu spaść o 25 procent

Telewizje sportowe zaczęły emitować specjalne programy publicystyczne (np. "Dobry wieczór sport" w Canal+ Sport, "Poranek z Polsat Sport" w Polsat Sport czy "Eleven Call Live" w Eleven Sports 1), a miejsce transmisji sportowych zajęły powtórki meczów i imprez. - Trudno jednak oczekiwać, że odgrzewane emocje przyciągną przed telewizory choćby porównywalny poziom widowni - zauważa Katarzyna Baczyńska. - Widzowie są najbardziej skłonni wracać do meczów mistrzostw świata w siatkówce mężczyzn w Polsat Sport ze średnią widownią na poziomie poniżej 100 tysięcy widzów - wskazuje i podaje, że w tygodniu 2-8 marca najwięcej widzów gromadziły skoki narciarskie 7 marca - 554,4 tys. widzów i mecz Ekstraklasy Wisła Kraków - Lech Poznań (obie transmisje w TVP Sport).

⇒ ZOBACZ TEŻ: Eurosport Player zwolnił abonentów z najbliższej płatności za usługę

 

Press

Eleven Sports 1 zaczął pokazywać australijską ligę piłkarską, ale i te rozgrywki zawieszono (fot. materiały prasowe)

W związku z zawieszeniem większości rozgrywek sportowych Eleven Sports 1 zaczął w piątek pokazywać mecze australijskiej Hyundai A-League (ze względu na różnice czasu w Polsce transmisje były rano i przed południem). Najwięcej widzów - 1,8 tys. - przyciągnęło w sobotę 21 marca spotkanie Western Sydney Wanderers FC – Sydney FC. We wtorek i te rozgrywki przerwano.

Dane: Nielsen Audience Measurement. (KOZ)

Galeria: Seriale w kwietniu: premiery i kontynuacje

(KOZ, 27.03.2020)

Pozostałe tematy weekendowe

Koniec papierowego "Wprost"
Premiery kinowe wstrzymane, dystrybutorzy czekają
W czasie epidemii koronawirusa chętniej płacimy za treści
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.