TVP: widownia meczów polskich piłkarzy w eliminacjach do MŚ 2026 dochodziła do 5,39 mln osób
Polacy o awans na mundial powalczą teraz w marcowych barażach (fot. Pixabay.com)
Spośród meczów, które polscy piłkarze rozegrali dotychczas w eliminacjach Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2026, najwięcej widzów przyciągnęło spotkanie z Holandią z 14 listopada.
W TVP 1 i TVP Sport śledziło je średnio łącznie 5,39 mln widzów przy łącznym udziale w rynku w grupie ogólnej 4+ na poziomie 41,8 proc.
Następne w kolejności były (łącznie w Jedynce i TVP Sport): mecz z Finlandią z 7 września - 4,43 mln (37,06 proc.), z Maltą z 17 listopada - 4,37 mln (34,7 proc.), z Finlandią z 10 czerwca - 4,23 mln (38,21 proc.), z Litwą z 12 października - 3,99 mln (30,15 proc.), z Litwą z 21 marca - 3,78 mln (31,03 proc.), z Maltą z 24 marca - 3,68 mln (29,71 proc.). Z kolei wyjazdowy mecz z Holandią z 4 września, nadany tylko w TVP 1, miał średnio 3,65 mln widzów (30,53 proc.).
Online (na stronie TVP Sport oraz w aplikacjach TVP Sport - na telefonie oraz na smart tv, ale bez TVP VOD) najwięcej użytkowników - 574 tys. - przyciągnął mecz z Finlandią z 10 czerwca (to dane nadawcy).
Polacy o awans na mundial powalczą teraz w marcowych barażach.
Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem widowni poza domem.
(MNIE, 21.11.2025)










