UOKiK postawił zarzuty Netflixowi  |  Fundacja Panoptykon wysłała wniosek do KPRM  |  Zaskakujące dane o streamingu  |  Finanse agencji AWX po utracie PKO BP  |  Zmiany w naziemnej Telewizji WP  |  TVP ma sublicencję od Warner Bros. Discovery  |  RASP we współpracy z Albatrosem wydało serię thrillerów brytyjskiego pisarza  |  Asap&Asap wygrała przetarg  |  KPRM poszukuje agencji  |  Growth partner w PR Calling  |  Agencja Great Minds  |  GameLab Publicis Groupe rusza z platformą  |  PKO BP przedłuża termin składania ofert  |  Potrzebna agencja do promocji Warmii i Mazur w Korei Południowej  |  Philip Gray szefem działu opinii "Los Angeles Timesa"  |  Dziennikarz odchodzi z NPR po odcięciu przez Trumpa finansowania dla amerykańskich mediów publicznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

UOKiK postawił zarzuty Netflixowi  |  Fundacja Panoptykon wysłała wniosek do KPRM  |  Zaskakujące dane o streamingu  |  Finanse agencji AWX po utracie PKO BP  |  Zmiany w naziemnej Telewizji WP  |  TVP ma sublicencję od Warner Bros. Discovery  |  RASP we współpracy z Albatrosem wydało serię thrillerów brytyjskiego pisarza  |  Asap&Asap wygrała przetarg  |  KPRM poszukuje agencji  |  Growth partner w PR Calling  |  Agencja Great Minds  |  GameLab Publicis Groupe rusza z platformą  |  PKO BP przedłuża termin składania ofert  |  Potrzebna agencja do promocji Warmii i Mazur w Korei Południowej  |  Philip Gray szefem działu opinii "Los Angeles Timesa"  |  Dziennikarz odchodzi z NPR po odcięciu przez Trumpa finansowania dla amerykańskich mediów publicznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

UOKiK postawił zarzuty Netflixowi  |  Fundacja Panoptykon wysłała wniosek do KPRM  |  Zaskakujące dane o streamingu  |  Finanse agencji AWX po utracie PKO BP  |  Zmiany w naziemnej Telewizji WP  |  TVP ma sublicencję od Warner Bros. Discovery  |  RASP we współpracy z Albatrosem wydało serię thrillerów brytyjskiego pisarza  |  Asap&Asap wygrała przetarg  |  KPRM poszukuje agencji  |  Growth partner w PR Calling  |  Agencja Great Minds  |  GameLab Publicis Groupe rusza z platformą  |  PKO BP przedłuża termin składania ofert  |  Potrzebna agencja do promocji Warmii i Mazur w Korei Południowej  |  Philip Gray szefem działu opinii "Los Angeles Timesa"  |  Dziennikarz odchodzi z NPR po odcięciu przez Trumpa finansowania dla amerykańskich mediów publicznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: Koronawirus

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 05, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Teksty Wyborcza.pl o koronawirusie w otwartym dostępie

Wyborcza.pl wysyła także newsletter o wirusie (screen: Wyborcza.pl)

Wyborcza.pl (Agora) zdecydowała się udostępnić wszystkim czytelnikom artykuły dotyczące koronawirusa. Do tej pory były one za paywallem.

"Widzimy, że pojawia się wiele niesprawdzonych, wręcz kłamliwych informacji i porad, które niepotrzebnie podkręcają emocje. Chcemy dać temu odpór, a czytelnikom, nie tylko naszym dotychczasowym prenumeratorom, szansę na dostęp do sprawdzonych informacji i porad, bez siania paniki" - napisała szefowa serwisu Aleksandra Sobczak.

Wyborcza.pl wysyła także newsletter o wirusie.

Jak wynika z danych Gemius/PBI, serwis Wyborcza.pl odwiedziło w styczniu 2020 roku 5,37 mln użytkowników (wzrost o 8,48 proc. w stosunku do stycznia 2019 roku).

Galeria: World Press Photo - 2020 nominacje do Zdjęcia Roku i Fotoreportażu Roku

(JSX, 05.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.