130 zł za udział w badaniu dotyczącym serwisu Wyborcza.pl

Badanie na zlecenie Agory przeprowadzi firma Zymetria (screen: Wyborcza.pl)
Agora wybranym użytkownikom Wyborcza.pl proponuje udział w badaniu dotyczącym serwisu. Za udział oferuje 130 zł.
Użytkownicy otrzymują e-mail informujący o możliwości wzięcia udziału w badaniu. Ma ono mieć formę wywiadu indywidualnego i potrwać maksymalnie półtorej godziny. W ciągu najbliższego miesiąca przeprowadzi je, na zlecenie Agory, firma badawcza Zymetria.
- Zespół "Gazety Wyborczej" cały czas pracuje zarówno nad kolejnymi zmianami w swojej ofercie cyfrowej, aby lepiej odpowiadać na potrzeby użytkowników, jak i nad udoskonalaniem serwisu Wyborcza.pl. W tym celu często współpracuje z profesjonalnymi firmami badawczymi, które standardowo płacą uczestnikom badania za ich przyjazd, czas poświęcony na pogłębiony wywiad i zaangażowanie - wyjaśnia Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Agorze. - Tym razem wsparliśmy firmę badawczą w rekrutacji uczestników badania, tak by skutecznie dotrzeć do tych respondentów, których opinie są dla nas szczególnie cenne - dodaje Graboś.
(KOZ, 27.02.2020)
