Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 27, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

130 zł za udział w badaniu dotyczącym serwisu Wyborcza.pl

Badanie na zlecenie Agory przeprowadzi firma Zymetria (screen: Wyborcza.pl)

Agora wybranym użytkownikom Wyborcza.pl proponuje udział w badaniu dotyczącym serwisu. Za udział oferuje 130 zł.

Użytkownicy otrzymują e-mail informujący o możliwości wzięcia udziału w badaniu. Ma ono mieć formę wywiadu indywidualnego i potrwać maksymalnie półtorej godziny. W ciągu najbliższego miesiąca przeprowadzi je, na zlecenie Agory, firma badawcza Zymetria.

- Zespół "Gazety Wyborczej" cały czas pracuje zarówno nad kolejnymi zmianami w swojej ofercie cyfrowej, aby lepiej odpowiadać na potrzeby użytkowników, jak i nad udoskonalaniem serwisu Wyborcza.pl. W tym celu często współpracuje z profesjonalnymi firmami badawczymi, które standardowo płacą uczestnikom badania za ich przyjazd, czas poświęcony na pogłębiony wywiad i zaangażowanie - wyjaśnia Nina Graboś, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Agorze. - Tym razem wsparliśmy firmę badawczą w rekrutacji uczestników badania, tak by skutecznie dotrzeć do tych respondentów, których opinie są dla nas szczególnie cenne - dodaje Graboś.

(KOZ, 27.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.