Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Luty 07, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spore spadki sprzedaży prasy regionalnej w 2019 roku

W 2019 roku "Sport" i "Gazeta Codzienna Nowiny" zanotowały najmniejsze spadki sprzedaży

Najlepiej sprzedającym się dziennikiem regionalnym w 2019 roku była "Gazeta Pomorska" (Polska Press Grupa). Wszystkie tytuły miały gorszą sprzedaż niż w 2018 roku. Aż 23 z 25 zanotowało dwucyfrowe spadki.

Średnia sprzedaż ogółem "Gazety Pomorskiej" w 2019 roku wyniosła 25 409 egz. i była o 11,95 proc. niższa w porównaniu z 2018 rokiem. Na drugim miejscu był "Dziennik Zachodni", który zanotował największy spadek w segmencie - o 19,61 proc. do 19 993 egz. Trzeci był "Głos Wielkopolski" - 18 259 egz. (spadek o 13,18 proc.). W pierwszej piątce znalazły się też "Express Ilustrowany" - 14 264 egz. (spadek o 17,06 proc.) oraz "Dziennik Bałtycki" - 12 841 egz. (spadek o 15,11 proc.). Wszystkie wymienione dzienniki należą do Polska Press Grupy.

W ub.r. najmniejszy spadek zanotowały "Sport" (Whizz) - o 6,85 proc. do 4323 egz. oraz "Gazeta Codzienna Nowiny" (Polska Press Grupa) - o 7,36 proc. do 10 044 egz.

W grudniu 2019 roku sprzedaż ogółem "Gazety Pomorskiej" wyniosła 24 766 egz. i była o 6,67 proc. niższa w porównaniu z grudniem 2018 roku. Na drugim miejscu był "Dziennik Zachodni" - 19 706 egz. (spadek o 16,43 proc.), a na trzecim "Głos Wielkopolski" - 17 412 egz. (spadek o 11,59 proc.).

Jako jedyny sprzedaż w grudniu poprawił "Polska Metropolia Warszawska" (Polska Press Grupa) - o 14,31 proc., czyli do 2612 egz. Największy spadek zanotowały "Super Nowości" (Super Nowości) - do 4607 egz., czyli o 27,73 proc.

(PAZ, 07.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.