Agora zwiększa cenę nabycia udziałów Piano Group
Piano Group jest operatorem platformy MoveTV z ponad 900 ekranami w klubach fitness w 30 miastach Polski (screen: Youtube/Move TV)
Należąca do Agory firma reklamy zewnętrznej AMS podniosła cenę nabycia spółki Piano Group do prawie 15 mln zł.
Jak poinformował w czwartek zarząd Agory, na podniesienie akcji wpłynęły lepsze od prognozowanych wyniki finansowe Piano Group. Po dokonaniu aktualizacji cena nabycia udziałów zwiększyła się do około 14,9 mln zł. Jednocześnie Agora zapewniła, że przeszacowanie wartości początkowej udziałów Piano Group nie wpłynie na wynik finansowy Grupy Agora w 2019 roku. "Będzie miało natomiast wpływ na wzrost wartości firmy oraz wzrost początkowej wyceny zobowiązania opcyjnego" - podał zarząd Agory.
Piano Group jest operatorem ekranów MoveTV, znajdujących się w klubach fitness. W połowie lipca 2019 roku AMS zawarła umowę nabycia 60 proc. udziałów w Piano Group za kwotę 6,5 mln zł, która stanowiła zaliczkę na poczet ostatecznej ceny. Wówczas podpisano również umowę wspólników regulującą nowe zasady prowadzenia działalności i umożliwiającą AMS dokupienie wszystkich pozostałych udziałów w Piano Group do 2023 roku.
(IKO, 31.01.2020)