Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 22, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Interia.pl wprowadziła zmiany w serwisie biznesowym

Odświeżono layout serwisu biznesowego Interii (fot. materiały prasowe)

Interia.pl zintegrowała swoje serwis ekonomiczne. Ich treści ukazują się teraz na Biznes.interia.pl. Do grona współpracowników serwisu dołączył Tomasz Prusek, prezes Fundacji Przyjazny Kraj.

W wyniku zmian w jednym miejscu znalazły się teraz podstrony, które wcześniej miały osobne domeny. Odświeżono także layout Biznes.interia.pl. Jak przyznaje kierownictwo portalu, to "pozwala na lepszą ekspozycję publikowanych materiałów".

"Wygodniej można też przeglądać wszelkie dane – giełdowe, walutowe i makroekonomiczne" - przekonuje w komunikacie Paweł Czuryło, zastępca redaktora naczelnego Interii. Dodaje, że redakcja zwiększa liczbę własnych materiałów, analiz i wywiadów z osobami mającymi wpływ na polską gospodarkę. Dlatego nawiązano współpracę z Tomaszem Pruskiem, byłym wieloletnim dziennikarzem „Gazety Wyborczej”, prezesem Fundacji Przyjazny Kraj.

- To kolejne miejsce, w którym będę publikować teksty opiniowe, na podobnej zasadzie jak czynię to w "Dzienniku Gazecie Prawnej" czy w "Gazecie Giełdy Parkiet" - tłumaczy Prusek "Presserwisowi".

Według danych Gemius/PBI portal Interia.pl w grudniu ubiegłego roku odwiedziło 4,53 mln internautów (spadek o 9,25 proc. w porównaniu z listopadem).

W tym roku Interia obchodzi dwudziestolecie działalności i z tej okazji planuje więcej zmian, m.in. w obszarze wideo i zarządzania treścią. Pod koniec grudnia "Puls Biznesu" pisał, że wydawnictwo Bauer szuka chętnych na zakup portalu.

Galeria: Polskie seriale 2019 roku

(MNI, 22.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.