180heartbeats + Jung v Matt z projektem dla szwajcarskiej firmy
180heartbeats + Jung v Matt od roku rozwija projekty oparte na asystencie głosowym Google (fot. materiały prasowe)
Agencja interaktywna 180heartbeats + Jung v Matt przygotowała dla szwajcarskiej firmy ubezpieczeniowej Mobiliar projekt z wykorzystaniem Asystenta Google.
Dział tech & lab agencji we współpracy z Jung v Matt/Limmat w Zurychu stworzył w Asystencie Google kalendarz adwentowy, który angażuje klientów Mobiliar. Użytkownik asystenta głosowego Google, wypowiadając zwrot "Drogi Mobiliar, co dziś w kalendarzu?", odblokowuje codziennie inną formę - obrazek, rymowankę lub wideo. Akcją połączona jest z loterią, w której do wygrania są smartwatche i głośniki Google Home. Akcja została uruchomiona w dwóch wersjach językowych - niemieckiej i francuskiej i potrwa do świąt Bożego Narodzenia.
(IKO, 19.12.2019)