Ważny zapis wykreślony z projektu nowej ustawy medialnej  |  Kierownictwo "Super Expressu"  |  Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ważny zapis wykreślony z projektu nowej ustawy medialnej  |  Kierownictwo "Super Expressu"  |  Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ważny zapis wykreślony z projektu nowej ustawy medialnej  |  Kierownictwo "Super Expressu"  |  Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 06, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Interia stawia na wideo i zmienia stronę główną

Na mobilnej stronie głównej Interia.pl pojawiły się dwa panele: Najnowsze i Pogoda (fot. materiały prasowe)

Interia.pl (Grupa Interia.pl) pracuje nad nową architekturą strony głównej. Zakończenie prac nastąpi w przyszłym roku, wtedy też ma zostać rozdzielone zarządzanie wersją desktopową i mobilną. Portal zamierza też rozwijać ofertę wideo. 

- Zmierzamy w tym kierunku, by wydawcy wersji mobilnej i desktopowej byli oddzielni. Będą też pewne różnice w treści materiałów do wersji mobilnej - wyjaśnia w rozmowie z "Presserwisem" Krzysztof Fijałek, redaktor naczelny Interia.pl. Rozdzielenie zarządzania ma nastąpić wraz z zakończeniem prac nad stworzeniem nowego ekosystemu strony głównej, czyli za kilka miesięcy. Fijałek tłumaczy, że zmiany są podyktowane badaniami, z których wynika, że osoby korzystające z Interii na urządzeniach mobilnych mają inny model zachowań i szukają innych treści, niż ci, którzy wchodzą na strony portalu z komputerów.

W tym tygodniu na mobilnej stronie głównej portalu pojawiły się dwa panele: Najnowsze i Pogoda. W panelu Najnowsze zebrane są newsy serwisów tematycznych. W przyszłym roku ma on umożliwiać większą personalizację zawartości.

Interia.pl od nowego roku zamierza też mocniej postawić na wideo. W tym celu powstaje studio w Warszawie i odnawiane jest studio w Krakowie. Portal planuje wprowadzenie co najmniej czterech formatów wideo: politycznego, sportowego, lifestylowego i celebryckiego. Nowe programy mają się pojawić na stronach portalu w pierwszym półroczu 2020 roku. 

Według danych Gemius/PBI w październiku stronę główną Interia.pl odwiedziło 4,72 mln internautów (wzrost o 4,42 proc. w porównaniu z poprzednim miesiącem), co dało portalowi trzecie miejsce w zestawieniu - za Wp.pl (12,43 mln) i Onet.pl (11,85 mln).

(MNI, 06.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.