Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 28, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magazyny popularnonaukowe ze spadkiem sprzedaży

"Świat Wiedzy" jest liderem sprzedaży wśród miesięczników popularnonaukowych, a "Uważam Rze" zanotował największy spadek w tym segmencie

W pierwszych trzech kwartałach tego roku wśród miesięczników popularnonaukowych największą sprzedaż miał „Świat Wiedzy” (Wydawnictwo Bauer), a wśród dwumiesięczników - „Focus Historia” (Burda Media Polska).

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż ogółem „Świata Wiedzy” w pierwszych trzech kwartałach wyniosła 61 658 egz. (spadek o 19,03 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2018 roku). Dalej znalazły się: „Focus. Poznać i Zrozumieć Świat” (Burda Media Polska) - 34 672 egz. (spadek o 20,30 proc.), „W Sieci Historii” (Fratria) - 11 704 egz. (spadek o 10,47 proc.), „Uważam Rze Historia” (Gremi Media) - 7480 egz. (spadek o 30,65 proc.).

Wśród dwumiesięczników „Focus Historia” miał średnią sprzedaż ogółem 15 262 egz. (spadek o 10,26 proc.), a „Newsweek Polska Historia” - 14 851 egz. (spadek o 13,18 proc.).

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(PAZ, 28.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.