Tygodniki ze spadkami w maju, tylko "Tygodnik Powszechny" na plusie
"Tygodnik Powszechny" zwiększył w maju br. sprzedaż o 1,76 proc. w stosunku do maja ub.r.
Spośród tygodników opinii w maju tylko "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) zwiększył sprzedaż rok do roku. Największy spadek zanotowały "Sieci" (Fratria).
Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" (Polityka) w maju 2021 roku wyniosła 90 019 egz. (spadek o 0,08 proc. w stosunku do maja ubiegłego roku). Na kolejnym miejscu znalazł się "Gość Niedzielny" (Instytut Gość Media) - 86 848 egz. (spadek o 2,25 proc.). Następny pod względem sprzedaży był "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) - 67 398 egz. (spadek o 11,45 proc.). Za nimi znalazły się odpowiednio: "Sieci" - 33 953 egz. (spadek o 12,37 proc.), "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) - 27 367 (spadek o 1,90 proc.), "Tygodnik Powszechny" - 24 875 (wzrost o 1,76 proc.), "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) - 20 765 (spadek o 10,90 proc.) i "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) - 13 316 egz. (spadek o 6,43 proc.).
Tygodnik z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał w maju 2021 roku średnio 190 997 egz. (spadek o 6,99 proc.).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa. (KRY)
(o,d, 20.07.2021)