Miesięcznik „Zwierciadło” z największym wzrostem sprzedaży w segmencie
W pierwszych trzech kwartałach miesięcznik "Zwierciadło" miał największy wzrost, "Joy" - największy spadek sprzedaży
Spośród miesięczników luksusowych w pierwszych trzech kwartałach 2019 roku sprzedaż poprawiły „Zwierciadło” (Zwierciadło), „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) oraz Avanti (Agora). Liderem segmentu pozostaje „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer).
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, „Twój Styl” zanotował w pierwszych trzech kwartałach średnią sprzedaż ogółem 129 978 egz., czyli o 14,54 proc. mniej w porównaniu z tym okresem w 2018 roku. Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły miesięczniki: „Zwierciadło” - 87 397 egz. (wzrost o 20,47 proc.), „Avanti” - 67 745 egz. (wzrost o 1,55 proc.), „Wysokie Obcasy Extra” - 62 324 egz. (wzrost o 7,26 proc.), „Pani” (Wydawnictwo Bauer) - 52 675 egz. (spadek o 9,71 proc.), „Uroda Życia” (Edipresse Polska) - 43 074 egz. (spadek o 11,98 proc.), „Elle” (Burda Media Polska) - 37 596 egz. (spadek o 6,9 proc.), „Women’s Health” (Motor-Presse Polska) - 31 505 egz. (spadek o 20,77 proc.), „Glamour” (Burda Media Polska) - 30 054 egz. (spadek o 16,85 proc.), „Cosmopolitan” (Marquard Media Polska) - 28 622 egz. (spadek o 22,14 proc.), „Joy” (Marquard Media Polska) - 24 171 egz. (spadek o 31,26 proc.), „Harper’s Bazaar” (Marquard Media Polska) - 16 311 egz. (spadek o 15,12 proc.).
W samym wrześniu liderem był „Twój Styl”, którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 119 795 egz. (spadek o 13,47 proc.). W pierwszej trójce znalazły się także „Avanti” - 116 431 egz. (wzrost o 15,11 proc.) oraz „Zwierciadło” - 96 014 egz. (wzrost o 20,91 proc.).
(PAZ, 25.11.2019)