Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 07, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Wyborcza" ma ponad 200 tys. cyfrowych prenumerat

Według Agory do wzrostu przyczyniły się m.in. wprowadzone w lutym zmiany w ofercie cyfrowej (screen: Wyborcza.pl)

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) na koniec września 2019 roku miała 200 226 aktywnych prenumerat cyfrowych.

Od końca 2018 roku, liczba cyfrowych prenumerat wzrosła o 29 275.

- Ponad 200 tysięcy prenumerat cyfrowych  to naprawdę olbrzymi sukces „Gazety Wyborczej", która jest liderem pod względem liczby subskrypcji w Polsce i zajmuje 13. pozycję w światowym rankingu tytułów prasowych z "New York Times" na czele. A to jest dopiero początek – mówi Jerzy Wójcik, wydawca dziennika.

Według Agory do wzrostu przyczyniły się m.in. wprowadzone w lutym zmiany w ofercie cyfrowej. Pojawiła się wtedy możliwość dostępu do treści dla trzech wybranych przez subskrybenta osób. Oprócz tego wszyscy prenumeratorzy zyskali możliwość korzystania z aplikacji mobilnej Wyborcza.pl. Rozwijana jest także oferta newsletterów tematycznych. Wydawca podkreśla również rozwój oferty przeznaczonej dla firm i instytucji.

Agora zapowiadała wcześniej, że w 2022 roku chce mieć 327 tys. prenumerat cyfrowych "Gazety Wyborczej".

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(PAZ, 07.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.