"Gazeta Wyborcza" ma ponad 200 tys. cyfrowych prenumerat

Według Agory do wzrostu przyczyniły się m.in. wprowadzone w lutym zmiany w ofercie cyfrowej (screen: Wyborcza.pl)
"Gazeta Wyborcza" (Agora SA) na koniec września 2019 roku miała 200 226 aktywnych prenumerat cyfrowych.
Od końca 2018 roku, liczba cyfrowych prenumerat wzrosła o 29 275.
- Ponad 200 tysięcy prenumerat cyfrowych to naprawdę olbrzymi sukces „Gazety Wyborczej", która jest liderem pod względem liczby subskrypcji w Polsce i zajmuje 13. pozycję w światowym rankingu tytułów prasowych z "New York Times" na czele. A to jest dopiero początek – mówi Jerzy Wójcik, wydawca dziennika.
Według Agory do wzrostu przyczyniły się m.in. wprowadzone w lutym zmiany w ofercie cyfrowej. Pojawiła się wtedy możliwość dostępu do treści dla trzech wybranych przez subskrybenta osób. Oprócz tego wszyscy prenumeratorzy zyskali możliwość korzystania z aplikacji mobilnej Wyborcza.pl. Rozwijana jest także oferta newsletterów tematycznych. Wydawca podkreśla również rozwój oferty przeznaczonej dla firm i instytucji.
Agora zapowiadała wcześniej, że w 2022 roku chce mieć 327 tys. prenumerat cyfrowych "Gazety Wyborczej".
(PAZ, 07.11.2019)
