W sierpniu wzrosła sprzedaż "Tygodnika Powszechnego" i "Polityki"
W sierpniu wzrosła sprzedaż "Tygodnika Powszechnego" i "Polityki"
Wśród tygodników ogólnopolskich sprzedaż w sierpniu wzrosła „Tygodnikowi Powszechnemu” (Tygodnik Powszechny) i „Polityce” (Polityka). Największy spadek zanotował „Wprost” (AWR Wprost).
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż ogółem „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) wyniosła w sierpniu 106 006 egz. (spadek o 0,28 proc. względem sierpnia 2018 roku). Kolejna była „Polityka” ze sprzedażą na poziomie 97 189 egz. (wzrost o 0,88 proc.), dalej „Newsweek Polska” (RAS Polska) - 73 731 egz. (spadek o 16,83 proc.), „Sieci” (Fratria) - 39 182 egz. (spadek o 9 proc.), „Tygodnik do Rzeczy” (Orle Pióro) - 31 470 egz. (spadek o 5,51 proc.), „Tygodnik Powszechny” - 27 440 egz. (wzrost o 5,76 proc.), „Gazeta Polska” (Forum) - 22 093 egz. (spadek o 11,12 proc.), „Przegląd” (Fundacja Oratio Recta) - 15 781 egz. (spadek o 3,05 proc.), „Wprost” - 15 286 egz. (spadek o 20,45 proc.).
Tygodnik z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) w sierpniu osiągnął sprzedaż na poziomie 240 584 egz. (spadek o 6,07 proc.).
(PAZ, 17.10.2019)