TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 09, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gonciarz, Piróg, Lisie Piekło i Modny Tata w kampanii Żywiec Zdrój

Słupy reklamowe w Warszawie przerobiono na kosze do segregacji odpadów plastikowych (fot. materiały prasowe)

Influencerzy Krzysztof Gonciarz, Lisie Piekło, Modny Tata i tancerz Michał Piróg wzięli udział w kampanii Żywiec Zdrój, w której zachęcają do recyklingu.

Kampania edukacyjna Żywiec Zdrój prowadzona jest pod hasłem "Wyrzucaj, jak chcesz, ale zawsze #DoŻółtegoKosza". Częścią kampanii są działania niestandardowe w przestrzeni miejskiej (za które odpowiada Warexpo) - wybrane warszawskie słupy reklamowe zostały przekształcone w żółte kosze do segregacji odpadów plastikowych. Do segregowania śmieci zachęcają w internecie influencerzy.

Kampanię przygotowały agencje Cut the Mustard (odpowiada za koncept oraz kreację materiałów filmowych i graficznych) i Tailor Made PR (odpowiada za działania media relations, współpracę z liderami opinii i partnerami). Spot wyreżyserował Piotr Matejkowski. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja K2 Precise.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 09.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.