Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: na weekend

Dział:

Dodano: Lipiec 12, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polscy internauci chcą zwabić piratów na "Wiedźmina"

Ostatnio udostępniono pierwsze zdjęcia i plakat promujący serial Netfliksa (fot. materiały prasowe)

W dniu premiery serialu Netfliksa „Wiedźmin” polscy internauci zamierzają udostępnić w internecie pod fałszywą nazwą pliki zawierające polską ekranizację z 2002 roku powieści Andrzeja Sapkowskiego. W ten sposób chcą zakpić z osób, które planują pobrać serial z nielegalnych źródeł.

Internauci od kilku dni dzielą się swoim planem w serwisach społecznościowych, w tym na popularnym Wykop.pl. Zakłada on udostępnianie na popularnych stronach, z których można nielegalnie pobrać różnego rodzaju treści, 13-odcinkowego serialu „Wiedźmin” w reżyserii Marka Brodzkiego, w którym główną rolę zagrał Michał Żebrowski. Chcą go opisywać jako produkcję Netfliksa.

Celem akcji jest zakpienie z piratów. W jej skuteczność wątpi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający Player.pl. - Nie wierzę, że ci, którzy chcą obejrzeć serial nielegalnie, zostaną przez taką akcje powstrzymani. Mówimy o globalnej premierze i globalnym zainteresowaniu piratów. Doświadczenie z innych rynków pokazuje, że tylko realne zmiany legislacyjne blokujące tego typu zachowania są skuteczne – mówi Gozdowski. Zwraca też uwagę na etyczny aspekt akcji, w której wykorzystywana ma być produkcja Heritage Films. - Ludzie kradną jeden kontent i wrzucają go do sieci, żeby zapobiec kradzieży innego kontentu. Taki poziom abstrakcji w naszym społeczeństwie wciąż mnie zaskakuje – zauważa Gozdowski.

Pierwszy sezon serialu Netfliksa składać się będzie z ośmiu odcinków. Premiera planowana jest na czwarty kwartał 2019 roku.

Ostatnio udostępniono pierwsze zdjęcia i plakat promujący serial.

(PD, 12.07.2019)

Pozostałe tematy weekendowe

"Głosy. Co się zdarzyło na wyspie Jersey"
Leczenie samotności w "Sanatorium miłości"
Podróż za jeden klik
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.