Gremi Media sprzedało agencję Compress
Gremi Media miało 82,4 proc. akcji Compress (fot. materiały prasowe)
Gremi Media, wydawca "Rzeczpospolitej", sprzedało agencję public relations Compress za 420 tys. zł. Nie ujawniono, kto jest kupcem. Agencja zmienia nazwę na Thunderbolt.
Dotychczas Gremi Media było większościowym akcjonariuszem Compress. Wczoraj wydawca "Rz" i "Parkietu" poinformował, że sprzedał wszystkie 11,5 mln (82,4 proc.) akcji Compress. Gremi podało, że decyzja została podjęta "w związku z oceną perspektyw rozwojowych Compress".
W poniedziałek zwyczajne walne zgromadzenie akcjonariuszy Compress SA podjęło uchwałę o zmianie nazwy spółki na Thunderbolt. Ponadto odwołało ze składu Rady Nadzorczej przedstawicieli Gremi Media: Marka Dworaka, Tomasza Jażdżyńskiego (prezes Gremi), Marka Kutarbę, Jarosława Machockiego i Łukasza Pielę. W ich miejsce powołano: Tomasza Wykurza, Monikę Górską, Natalię Górską, Marka Sobieskiego i Zbisława Laska.
Od 2008 roku Compress jest notowana na rynku NewConnect. Jak wynika z uchwał walnego zgromadzenia, spółka zanotowała w ubiegłym roku 380 tys. zł straty netto.
(IKO, RAQ, 19.06.2019)