CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

CDA wycofa się z rynku NewConnect  |  Burda Media Polska likwiduje stanowisko  |  Wirtualna Polska dostała zgodę UOKiK  |  Krajowy Instytut Mediów zakończył badania  |  Oglądalność "Komisarza Alexa" w TVP 1  |  Finanse SFP  |  Poranne pasmo kanału Biznes24  |  TVP 3 Poznań z mikroreportażami  |  Podcast Radia Zet  |  Nowa odsłona serwisu Polskieradio.pl  |  PAP prowadzi ankietę  |  Polacy chcą być informowani, czy reklamę wygenerowała AI  |  Answear.com rozpoczyna kampanię  |  Aleph Group  |  Lech zachęca  |  Jet Line oraz In-Pulse dołączają  |  Dyrektor generalny wydawcy "Daily Mirror"  |  Apple ukarane we Francji 150 mln euro za nadużywanie dominującej pozycji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 25, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Specjalne wydanie "Parkietu" na 25-lecie

"Parkiet" wszedł na rynek trzy miesiące po uruchomieniu Giełdy Papierów Wartościowych w 1994 roku.

Dziś ukazało się specjalne wydanie "Parkietu" (Gremi Media), podsumowujące ćwierćwiecze istnienia pisma. Jubileuszowe materiały mają być publikowane w gazecie, na Parkiet.com i w Parkiet TV przez cały rok.

W specjalnym wydaniu "Parkietu" można znaleźć m.in. opis najważniejszych wydarzeń i postaci mających wpływ na rynek kapitałowy w Polsce. Cena wydania jest standardowa, wynosi 6,70 zł. 

Wydawca zapowiada, że 25-lecie dziennika będzie też promowane w mediach społecznościowych "Parkietu" i "Rzeczpospolitej" (również wydawanej przez Gremi Media) oraz na portalach Parkiet.com i Rp.pl. Dziś w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie odbędzie się jubileuszowy bal, który był zaplanowany na 18 stycznia, ale został odwołany w związku z żałobą narodową.

Pierwsze wydanie "Parkietu" ukazało się 15 lutego 1994 roku, trzy lata po uruchomieniu Giełdy Papierów Wartościowych. Redaktorem naczelnym pisma jest Andrzej Stec. Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, sprzedaż dziennika w listopadzie 2018 roku wyniosła 3789 egz.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KW, 25.01.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.