Warka prowadzi kampanię wizerunkową z Ronaldinho
Ronaldinho jest mistrzem świata z Brazylią z 2002 roku (fot. materiały prasowe)
Grupa Żywiec rozpoczęła kampanię marki piwa Warka, którą promuje były piłkarz Ronaldinho.
Ronaldinho został twarzą Warki w kwietniu (wówczas jego wizerunek znalazł się na opakowaniach piwa i w materiałach promocyjnych). Od 7 czerwca prowadzona jest kampania wizerunkowa z udziałem piłkarza - głównie w telewizji. W komunikacji podkreślono, że "legendarny piłkarz wylądował na Planecie Warka, by przypomnieć fanom futbolową magię nie z tej ziemi".
Kreację przygotowała Agencja 2012. Spot w reżyserii Macieja Kowalczuka wyprodukował dom produkcyjny Film Produkcja. Zdjęcia realizował Bartłomiej Kaczmarek. Za dźwięk odpowiada Ztudio i Burza, a za postprodukcję agencja Televisor. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Materiały BTL do kampanii i opakowania stworzyła agencja Global Shopper Marketing. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia Agencja Roots.
Warka jest sponsorem UEFA Europa League i wspiera Super Cup 2019.
(IKO, 10.06.2019)