Ronaldinho w kampanii promocyjnej Warki
Wizerunek Ronaldinho znalazł się na opakowaniach Warki oraz w materiałach promocyjnych (fot. materiały prasowe)
Grupa Żywiec nawiązała współpracę z byłym piłkarzem Ronaldinho. Jego wizerunek znalazł się na opakowaniach Warki oraz w materiałach promocyjnych.
Kampania Warki rozpoczęła się 1 kwietnia loterią promocyjną, w której można wygrać wyjazd na mecz UEFA Super Cup 2019 w Stambule oraz 9 mln piw Warka Jasne Pełne. Wizerunek piłkarza pojawił się m.in. na opakowaniach Warki Jasne Pełne i Warki Strong oraz opakowaniach zbiorczych, a także w materiałach promocyjnych.
Kreację komunikacji z udziałem Ronaldinho przygotowała 2012 Agency, która odpowiada również za działania ATL Warki. Materiały BTL i opakowania stworzyła agencja Global Shopper Marketing. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Za działania w internecie odpowiada agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia Agencja Roots. Organizatorem loterii jest agencja G3.
Ronaldinho to mistrz świata z Brazylią z 2002 roku, laureat Złotej Piłki, zdobywca tytułów Piłkarza Roku UEFA oraz FIFA, zwycięzca Ligi Mistrzów.
(AMS, 02.04.2019)