Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 03, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ewa Chodakowska we wspólnej akcji z Frisco.pl

Ewa Chodakowska zachęca do robienia zakupów w serwisie Frisco.pl (fot. materiały prasowe)

Trenerka fitness Ewa Chodakowska zachęca do robienia zakupów w supermarkecie internetowym Frisco.pl. To wynik współpracy Frisco.pl z marką BeRAW i serwisem z dietami BeDiet.pl, których współzałożycielką jest Chodakowska. 

Marka BeRAW wspólnie z Frisco.pl przygotowali konkurs konsumencki, w którym do wygrania jest tygodniowy wyjazd na Malediwy dla dwóch osób o łącznej wartości 15 tys. zł. Prócz wyjazdu zwycięzca będzie miał szansę trenować z Ewą Chodakowską, a także przez tydzień korzystać z diety ułożonej przez dietetyka BeActive. Ponadto uczestnicy konkursu otrzymają miesięczny dostęp do platformy Ewy Chodakowskiej – BeActiveTV. Tym sposobem Frisco.pl promuje nowe rozwiązanie e-commerce - w marcu platformy z dietami online BeDiet.pl i Vitalia.pl wprowadziły usługę kupowania we Frisco.pl produktów, które są niezbędne do prowadzenia proponowanych przez nich diet.

Konkurs wsparty jest kampanią w radiu, na nośnikach reklamy zewnętrznej, internecie, w tym w mediach społecznościowych Ewy Chodakowskiej. Za kompleksową obsługę działań marketingowych Frisco.pl odpowiadają agencje z Grupy Publicis (Zenith, Publicis, Performics, LiquidThread).

Galeria: Fotorelacja z gali Grand Press Photo 2019

(IKO, 03.06.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.