Ewa Chodakowska we wspólnej akcji z Frisco.pl
Ewa Chodakowska zachęca do robienia zakupów w serwisie Frisco.pl (fot. materiały prasowe)
Trenerka fitness Ewa Chodakowska zachęca do robienia zakupów w supermarkecie internetowym Frisco.pl. To wynik współpracy Frisco.pl z marką BeRAW i serwisem z dietami BeDiet.pl, których współzałożycielką jest Chodakowska.
Marka BeRAW wspólnie z Frisco.pl przygotowali konkurs konsumencki, w którym do wygrania jest tygodniowy wyjazd na Malediwy dla dwóch osób o łącznej wartości 15 tys. zł. Prócz wyjazdu zwycięzca będzie miał szansę trenować z Ewą Chodakowską, a także przez tydzień korzystać z diety ułożonej przez dietetyka BeActive. Ponadto uczestnicy konkursu otrzymają miesięczny dostęp do platformy Ewy Chodakowskiej – BeActiveTV. Tym sposobem Frisco.pl promuje nowe rozwiązanie e-commerce - w marcu platformy z dietami online BeDiet.pl i Vitalia.pl wprowadziły usługę kupowania we Frisco.pl produktów, które są niezbędne do prowadzenia proponowanych przez nich diet.
Konkurs wsparty jest kampanią w radiu, na nośnikach reklamy zewnętrznej, internecie, w tym w mediach społecznościowych Ewy Chodakowskiej. Za kompleksową obsługę działań marketingowych Frisco.pl odpowiadają agencje z Grupy Publicis (Zenith, Publicis, Performics, LiquidThread).
(IKO, 03.06.2019)