Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 03, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ewa Chodakowska we wspólnej akcji z Frisco.pl

Ewa Chodakowska zachęca do robienia zakupów w serwisie Frisco.pl (fot. materiały prasowe)

Trenerka fitness Ewa Chodakowska zachęca do robienia zakupów w supermarkecie internetowym Frisco.pl. To wynik współpracy Frisco.pl z marką BeRAW i serwisem z dietami BeDiet.pl, których współzałożycielką jest Chodakowska. 

Marka BeRAW wspólnie z Frisco.pl przygotowali konkurs konsumencki, w którym do wygrania jest tygodniowy wyjazd na Malediwy dla dwóch osób o łącznej wartości 15 tys. zł. Prócz wyjazdu zwycięzca będzie miał szansę trenować z Ewą Chodakowską, a także przez tydzień korzystać z diety ułożonej przez dietetyka BeActive. Ponadto uczestnicy konkursu otrzymają miesięczny dostęp do platformy Ewy Chodakowskiej – BeActiveTV. Tym sposobem Frisco.pl promuje nowe rozwiązanie e-commerce - w marcu platformy z dietami online BeDiet.pl i Vitalia.pl wprowadziły usługę kupowania we Frisco.pl produktów, które są niezbędne do prowadzenia proponowanych przez nich diet.

Konkurs wsparty jest kampanią w radiu, na nośnikach reklamy zewnętrznej, internecie, w tym w mediach społecznościowych Ewy Chodakowskiej. Za kompleksową obsługę działań marketingowych Frisco.pl odpowiadają agencje z Grupy Publicis (Zenith, Publicis, Performics, LiquidThread).

Galeria: Fotorelacja z gali Grand Press Photo 2019

(IKO, 03.06.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.