Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów
Reklamy w modelu DAI będą sprzedawane w aplikacji mobilnej Biznes24 dla smartfonów (screen: Biznes24.tv)
Telewizja o tematyce gospodarczej Biznes24 pracuje nad wprowadzeniem reklam w modelu DAI, czyli dynamicznej podmiany spotów.
Jak potwierdza "Presserwisowi" Roman Młodkowski, prezes stacji, start tego rozwiązania ma nastąpić prawdopodobnie w przyszłym roku.
Z DAI korzysta m.in. TVN Warner Bros. Discovery
Reklamy w modelu DAI będą sprzedawane w aplikacji mobilnej Biznes24. Widz, który ogląda przekaz stacji w aplikacji, zamiast standardowych reklam, które są nadawane dla widzów operatorów kablowych i satelitarnych, zobaczy spoty DAI, czyli kierowane do konkretnego odbiorcy.
Czytaj też: Nadawcy TV szukają sposobów na poszerzenie widowni i zwiększenie przychodów
Własne rozwiązania reklamy DAI ma m.in. TVN Warner Bros. Discovery (w Playerze i naziemnej telewizji hybrydowej HbbTV).
Nadawca kanału, spółka Biznes24, w 2023 roku miała 2,6 mln zł przychodów ze sprzedaży (w porównaniu z 2022 rokiem wzrosły o 33,4 proc.) i 406 tys. zł straty netto (rok do roku o 43,4 proc. mniejszą).
Biznes24 rozpoczął nadawanie 20 marca 2020 roku. Uruchomili go Michał Winnicki i Roman Młodkowski. Pod koniec 2021 roku przejęcie większości udziałów w spółce ogłosiła grupa Tier Investment. Mniejszościowym udziałowcem został Roman Młodkowski. Reklamy w stacji sprzedaje Biuro Reklamy TVP.
Według Nielsen Media Biznes24 w 2023 roku miał średnio 0,01 proc. udziału w grupie ogólnej 4+. Taki sam udział zanotował też np. we wrześniu 2024.
Czytaj też: KIM wybrał firmę, która zrealizuje dla niego badanie o kontaktach z mediami pokolenia Alfa
(MNIE, 19.10.2024)