Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 19, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów

Reklamy w modelu DAI będą sprzedawane w aplikacji mobilnej Biznes24 dla smartfonów (screen: Biznes24.tv)

Telewizja o tematyce gospodarczej Biznes24 pracuje nad wprowadzeniem reklam w modelu DAI, czyli dynamicznej podmiany spotów.

Jak potwierdza "Presserwisowi" Roman Młodkowski, prezes stacji, start tego rozwiązania ma nastąpić prawdopodobnie w przyszłym roku.

Z DAI korzysta m.in. TVN Warner Bros. Discovery

Reklamy w modelu DAI będą sprzedawane w aplikacji mobilnej Biznes24. Widz, który ogląda przekaz stacji w aplikacji, zamiast standardowych reklam, które są nadawane dla widzów operatorów kablowych i satelitarnych, zobaczy spoty DAI, czyli kierowane do konkretnego odbiorcy.

Czytaj też: Nadawcy TV szukają sposobów na poszerzenie widowni i zwiększenie przychodów

Własne rozwiązania reklamy DAI ma m.in. TVN Warner Bros. Discovery (w Playerze i naziemnej telewizji hybrydowej HbbTV).

Nadawca kanału, spółka Biznes24, w 2023 roku miała 2,6 mln zł przychodów ze sprzedaży (w porównaniu z 2022 rokiem wzrosły o 33,4 proc.) i 406 tys. zł straty netto (rok do roku o 43,4 proc. mniejszą).

Biznes24 rozpoczął nadawanie 20 marca 2020 roku. Uruchomili go Michał Winnicki i Roman Młodkowski. Pod koniec 2021 roku przejęcie większości udziałów w spółce ogłosiła grupa Tier Investment. Mniejszościowym udziałowcem został Roman Młodkowski. Reklamy w stacji sprzedaje Biuro Reklamy TVP.

Według Nielsen Media Biznes24 w 2023 roku miał średnio 0,01 proc. udziału w grupie ogólnej 4+. Taki sam udział zanotował też np. we wrześniu 2024.

Czytaj też: KIM wybrał firmę, która zrealizuje dla niego badanie o kontaktach z mediami pokolenia Alfa

(MNIE, 19.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.