Republika wywołuje podziały w społeczeństwie  |  Zestawienie serwisów regionalnych i lokalnych  |  Orange Polska partnerem  |  Dyrektor produktu w Wirtualnej Polsce  |  Wiosenna ramówka Polsat Play  |  "Anatomia piękna" wróci do TVN Siedem  |  TV Puls wprowadzi drugi serial  |  Wydawca w "Pulsie Biznesu"  |  Katolickie Radio Diecezji Płockiej ma nowego dyrektora  |  Event marketing w czasach AI  |  Grupa PZU planuje  |  Samsung przymierza się do przetargu  |  Expander Polska  |  "Der Standard" przegrał sprawę o zniesławienie z prawicowymi politykami  |  CNN zapłaci 5 mln dol. z tytułu ugody  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Republika wywołuje podziały w społeczeństwie  |  Zestawienie serwisów regionalnych i lokalnych  |  Orange Polska partnerem  |  Dyrektor produktu w Wirtualnej Polsce  |  Wiosenna ramówka Polsat Play  |  "Anatomia piękna" wróci do TVN Siedem  |  TV Puls wprowadzi drugi serial  |  Wydawca w "Pulsie Biznesu"  |  Katolickie Radio Diecezji Płockiej ma nowego dyrektora  |  Event marketing w czasach AI  |  Grupa PZU planuje  |  Samsung przymierza się do przetargu  |  Expander Polska  |  "Der Standard" przegrał sprawę o zniesławienie z prawicowymi politykami  |  CNN zapłaci 5 mln dol. z tytułu ugody  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Republika wywołuje podziały w społeczeństwie  |  Zestawienie serwisów regionalnych i lokalnych  |  Orange Polska partnerem  |  Dyrektor produktu w Wirtualnej Polsce  |  Wiosenna ramówka Polsat Play  |  "Anatomia piękna" wróci do TVN Siedem  |  TV Puls wprowadzi drugi serial  |  Wydawca w "Pulsie Biznesu"  |  Katolickie Radio Diecezji Płockiej ma nowego dyrektora  |  Event marketing w czasach AI  |  Grupa PZU planuje  |  Samsung przymierza się do przetargu  |  Expander Polska  |  "Der Standard" przegrał sprawę o zniesławienie z prawicowymi politykami  |  CNN zapłaci 5 mln dol. z tytułu ugody  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 19, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów

Reklamy w modelu DAI będą sprzedawane w aplikacji mobilnej Biznes24 dla smartfonów (screen: Biznes24.tv)

Telewizja o tematyce gospodarczej Biznes24 pracuje nad wprowadzeniem reklam w modelu DAI, czyli dynamicznej podmiany spotów.

Jak potwierdza "Presserwisowi" Roman Młodkowski, prezes stacji, start tego rozwiązania ma nastąpić prawdopodobnie w przyszłym roku.

Z DAI korzysta m.in. TVN Warner Bros. Discovery

Reklamy w modelu DAI będą sprzedawane w aplikacji mobilnej Biznes24. Widz, który ogląda przekaz stacji w aplikacji, zamiast standardowych reklam, które są nadawane dla widzów operatorów kablowych i satelitarnych, zobaczy spoty DAI, czyli kierowane do konkretnego odbiorcy.

Czytaj też: Nadawcy TV szukają sposobów na poszerzenie widowni i zwiększenie przychodów

Własne rozwiązania reklamy DAI ma m.in. TVN Warner Bros. Discovery (w Playerze i naziemnej telewizji hybrydowej HbbTV).

Nadawca kanału, spółka Biznes24, w 2023 roku miała 2,6 mln zł przychodów ze sprzedaży (w porównaniu z 2022 rokiem wzrosły o 33,4 proc.) i 406 tys. zł straty netto (rok do roku o 43,4 proc. mniejszą).

Biznes24 rozpoczął nadawanie 20 marca 2020 roku. Uruchomili go Michał Winnicki i Roman Młodkowski. Pod koniec 2021 roku przejęcie większości udziałów w spółce ogłosiła grupa Tier Investment. Mniejszościowym udziałowcem został Roman Młodkowski. Reklamy w stacji sprzedaje Biuro Reklamy TVP.

Według Nielsen Media Biznes24 w 2023 roku miał średnio 0,01 proc. udziału w grupie ogólnej 4+. Taki sam udział zanotował też np. we wrześniu 2024.

Czytaj też: KIM wybrał firmę, która zrealizuje dla niego badanie o kontaktach z mediami pokolenia Alfa

(MNIE, 19.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.