"Przegląd" wyprzedził "Wprost" pod względem sprzedaży
W lutym średnia sprzedaż tygodnika "Wprost" wyniosła 14 172 egz. (fot. okładka "Wprost")
W lutym wszystkie tygodniki ogólnopolskie zanotowały spadki sprzedaży. Najmniej stracił „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny), najwięcej „Gazeta Polska” (Forum).
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż ogółem „Tygodnika Powszechnego” spadła o 3,89 proc., do 27 438 egz. Z kolei sprzedaż „Gazety Polskiej” spadła o 23,55 proc., do 23 125 egz.
Średnia sprzedaż „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) w lutym wyniosła 109 179 egz. (spadek o 7,35 proc.), „Polityki” (Polityka) – 92 953 egz. (spadek o 4,66 proc.), „Newsweek Polska” (RAS Polska) – 78 723 egz. (spadek o 11,25 proc.), „Sieci” (Fratria) – 40 343 egz. (spadek o 19,50 proc.), „Tygodnika do Rzeczy” (Orle Pióro) – 31 486 egz. (spadek o 13,40 proc.).
Ostatnie miejsce w zestawieniu zajął tygodnik „Wprost” (PMPG Polskie Media) – 14 172 egz. (spadek o 8,40 proc.), który został wyprzedzony przez „Przegląd” (Fundacja Oratio Recta) – 15 571 egz. (spadek o 6,59 proc.).
Tygodnik „Angora” z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał średnio 229 117 egz. (spadek o 7,52 proc.). (PD)
(PD, 17.04.2019)