Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 17, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Przegląd" wyprzedził "Wprost" pod względem sprzedaży

W lutym średnia sprzedaż tygodnika "Wprost" wyniosła 14 172 egz. (fot. okładka "Wprost")

W lutym wszystkie tygodniki ogólnopolskie zanotowały spadki sprzedaży. Najmniej stracił „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny), najwięcej „Gazeta Polska” (Forum).

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż ogółem „Tygodnika Powszechnego” spadła o 3,89 proc., do 27 438 egz. Z kolei sprzedaż „Gazety Polskiej” spadła o 23,55 proc., do 23 125 egz.

Średnia sprzedaż „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) w lutym wyniosła 109 179 egz. (spadek o 7,35 proc.), „Polityki” (Polityka) – 92 953 egz. (spadek o 4,66 proc.), „Newsweek Polska” (RAS Polska) – 78 723 egz. (spadek o 11,25 proc.), „Sieci” (Fratria) – 40 343 egz. (spadek o 19,50 proc.), „Tygodnika do Rzeczy” (Orle Pióro) – 31 486 egz. (spadek o 13,40 proc.).

Ostatnie miejsce w zestawieniu zajął tygodnik „Wprost” (PMPG Polskie Media) – 14 172 egz. (spadek o 8,40 proc.), który został wyprzedzony przez „Przegląd” (Fundacja Oratio Recta) – 15 571 egz. (spadek o 6,59 proc.).

Tygodnik „Angora” z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał średnio 229 117 egz. (spadek o 7,52 proc.). (PD)

 

(PD, 17.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.