Patrycja Markowska, De Mono i Kombii w nowej kampanii Złotych Przebojów
W kampanii wzięła udział m.in. Patrycja Markowska (screen Youtube.com/Radio Złote Przeboje)
Radio Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) rozpoczęło kampanię wizerunkową, w której udział wzięli Patrycja Markowska oraz zespoły De Mono i Kombii.
Działania prowadzone pod hasłem "Tylko dobra muzyka" obejmują nośniki reklamy zewnętrznej (AMS) i internet (m.in. Gazeta.pl, Onet.pl, Wirtualna Polska, Facebook, YouTube). Grupa Radiowa Agory przygotowała kampanię wspólnie z domem mediowym Spark Foundry i agencją Artegence.
fot. materiały prasowe
Kampanię wspiera też konkurs antenowy "Łowcy przebojów w Radiu Złote Przeboje”. W zabawie Grzegorz Skawiński z Kombii, Andrzej Krzywy z De Mono oraz Patrycja Markowska nucą utwory z lat 80., 90. i dwutysięcznych, znane z anteny Radia Złote Przeboje. Zadaniem uczestników konkursu jest odgadnięcie tytułów.
(KOZ, 19.03.2019)