Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 15, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Google w ub.r. usunął ponad 2 mld reklam naruszających zasady

Google wprowadził w ub.r. 31 nowych standardów reklamowych, które mają zredukować liczbę możliwych oszustw (fot. Pixabay.com)

W ubiegłym roku Google usunął 2,3 mld reklam naruszających standardy firmy i zamknął prawie milion kont reklamowych, które dostarczały treści wątpliwej jakości. Firma wprowadziła również 31 nowych standardów reklamowych, mających zredukować liczbę oszustw – poinformował koncern w corocznym raporcie „Trust & Safety in Ads”.

Jak podano, spośród 2,3 mld usuniętych reklam prawie 207 tys. oferowało odsprzedaż biletów, ponad 531 tys. było ogłoszeniami o poręczeniach za kaucją, a ok. 58,8 mln wyłudzało informacje za pomocą tzw. phishingu (zdobywanie danych za pomocą podstępu). Średnio usuwano ich ponad 6 milionów dziennie.

Scott Spencer, szef segmentu Sustainable Ads w Google, podał w komunikacie, że w ub.r. pojawiło się 31 nowych standardów reklamowych, które mają zredukować liczbę możliwych oszustw w obszarach takich jak drugi obieg biletów, kryptowaluty, poręczenia za kaucją, ośrodki odwykowe.

Oprócz tego wprowadzono 330 nowych kryteriów pozwalających na wykrywanie niebezpiecznych reklam już na poziomie strony. Spencer zapewnia, że dzięki zastosowaniu kombinacji ręcznej moderacji i uczenia maszynowego usunięto reklamy z blisko 28 mln witryn. Z kolei z sieci reklamowej zniknęło prawie 734 tys. wydawców i deweloperów, a reklamy zostały zablokowane w blisko 1,5 mln aplikacji.

W raporcie podano również, że Google w ramach walki z dezinformacją i witrynami o wątpliwej wiarygodności usunął reklamy naruszające jego politykę, związane z publikacją treści fałszywych lub nienawistnych z ok. 1,2 mln stron, ponad 22 tys. aplikacji i prawie 15 tys. witryn dostępnych w sieci reklamowej koncernu. Z powodu naruszenia reguł dotyczących treści „niebezpiecznych i obraźliwych” reklamy zostały zdjęte z prawie 74 tys. stron, zlikwidowano ok. 190 tys. reklam. Standardy obejmują m.in. zakaz szerzenia nienawiści.

Google nie podaje danych dotyczących lokalnych rynków.

(PD, 15.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.