Hash.fm za pożyczone od Agory pieniądze wypromuje sklep dla influencerów
Fameshop oferuje produkty influencerom, którzy mają co najmniej 5 tys. obserwujących na Instagramie (fot. materiały prasowe)
Agora SA pożyczyła 800 tys. zł agencji influencer marketingu Hash.fm. Agencja wyda je na rozwój nowo utworzonego sklepu Fameshop.
Agora w sprawozdaniu finansowym poinformowała, że pożyczka zostanie spłacona przez Hash.fm do końca 2022 roku. Zabezpieczono ją m.in. poprzez ustanowienie zastawu na części udziałów Hash.fm - od 2014 roku Agora jest mniejszościowym udziałowcem spółki, której prezesem i założycielem jest Konrad Traczyk.
W połowie lutego agencja uruchomiła Fameshop, sklep internetowy przeznaczony dla influencerów. Jak informuje Konrad Traczyk, pożyczka od Agory zostanie przeznaczona przede wszystkim na działania marketingowe związane z tym produktem i na jego rozbudowę. - Fameshop to sklep, w którym twórcy internetowi mogą zgłaszać się po wystawione produkty i otrzymać je w zamian za publikacje w kanałach społecznościowych. To najprostszy sposób na autentyczny influencer marketing - przekonuje Konrad Traczyk. Hash.fm będzie też inwestować w narzędzia do doboru i weryfikacji influencerów.
Hash.fm od 2011 roku świadczy usługi marketingowe w zakresie współpracy reklamowej firm m.in. z blogerami i youtuberami, a także usługi doradczo-szkoleniowe. W 2018 roku Hash.fm miała 7,3 mln zł przychodu.
(IKO, 11.03.2019)