Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskieradio24.pl zakończyło współpracę z Marcinem Dobskim

Marcin Dobski z portalem Polskieradio24.pl współpracował od 30 stycznia

Marcin Dobski nie jest już współpracownikiem Polskieradio24.pl. Poinformował, że pełniący obowiązki dyrektor portalu Polskieradio24.pl Paweł Piszczek stracił do niego zaufanie.

Marcin Dobski z portalem Polskieradio24.pl współpracował od 30 stycznia na podstawie umowy o dzieło. W piątek poinformował na Twitterze, że został zwolniony po tym, jak wysłał pytania do Ministerstwa Kultury w sprawie finansowania Fundacji Jazz Jamboree, której szefową jest Martyna Wojciechowska, dyrektor departamentu komunikacji i promocji NBP. O Wojciechowskiej jest w mediach głośno odkąd "Gazeta Wyborcza" ujawniła wysokość jej zarobków (w 2018 roku średnio 49,5 tys. zł miesięcznie).

Dobski twierdzi, że temat został zaakceptowany przez redakcję, ale zaznaczono, aby dziennikarz kwestię finansowania fundacji sprawdził w ogólnodostępnych źródłach, m.in. w Biuletynie Informacji Publicznej. - Nie znalazłem tam potrzebnych informacji, dlatego w poniedziałek wysłałem e-mail do Ministerstwa Kultury z prośbą o wykaz dotacji, jakie otrzymała ta fundacja - twierdzi Dobski. W piątek miał usłyszeć od Pawła Piszczka, p.o. dyrektora Polskieradio24.pl, że współpraca z nim zostaje zakończona ze względu na „utratę zaufania”, ponieważ nie poinformował szefów o wysłaniu maila do resortu kultury.

Piszczek odesłał nas z pytaniami do rzeczniczki prasowej Polskiego Radia, która do zamknięcia wydania „Presserwisu” na nie nie odpowiedziała.

Marcin Dobski często zmienia redakcje, pracował już we ”Wprost”, tygodniku ”Sieci”, ”Rzeczpospolitej” i ”Polsce The Times”. W 2018 roku pożegnał się na krótko z dziennikarstwem, by zostać szefem biura prasowego partii Wolność Janusza Korwin-Mikkego.

(PAZ, 11.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.