Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 04, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Fakt" z nowymi wicenaczelnymi

Aldona Toczek i Marcin Kowalczyk dołączają do grona zastępców redaktor naczelnej dziennika "Fakt" (fot. materiały prasowe)

Aldona Toczek i Marcin Kowalczyk dołączają do grona zastępców redaktor naczelnej dziennika "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska). Obecni wicenaczelni Marcin Walter i Maciej Kabroński zostają na swoich stanowiskach.

Aldona Toczek jest związana z "Faktem" od 2015 roku, kieruje działem "Wydarzenia". Wcześniej przez 12 lat pracowała w "Super Expressie" (ZPR Media), m.in. jako szefowa newsroomu. Jako wicenaczelna w "Fakcie" będzie odpowiadać za planowanie dodatków, analizy i badania.

Wydawnictwo potwierdziło też nasze nieoficjalne informacje o dołączeniu do zespołu "Faktu" Marcina Kowalczyka, który 14 marca obejmie obowiązki wicenaczelnego gazety. Ma odpowiadać za pracę redakcji lokalnych, akcje specjalne i rozwój nowych formatów dziennikarskich. Kowalczyk przechodzi do "Faktu" z "SE", gdzie przez pięć lat także był zastępcą naczelnego.

Z początkiem marca w "Fakcie" pojawi się też nowy dział "Pieniądze, Prawo, Porady", którym pokieruje Justyna Węcek-Łukawska, aktualnie będąca zastępcą kierownika działu politycznego. Andrzej Kaniewski, który obecnie kieruje działem "Świat", zostanie natomiast nowym szefem połączonych działów "Opinie i Świat".

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że w ubiegłym roku średnia sprzedaż "Faktu" wyniosła 237 700 egz. (spadek o 9,06 proc. w porównaniu z rokiem 2017).

(KW, 04.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.