Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Luty 21, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Zimoch nie musi płacić odszkodowania Polskiemu Radiu

"Satysfakcja. I to duża..." - skomentował wyrok na Facebooku Tomasz Zimoch (fot. Karol Piechocki)

Sąd Okręgowy w Warszawie orzekł, że Tomasz Zimoch nie musi płacić 30 tys. zł odszkodowania Polskiemu Radiu za to, że rozwiązał swoją umowę o pracy z winy pracodawcy - poinformowała "Rzeczpospolita" w wydaniu internetowym.

"Dziennikarzowi nie przedstawiono powodu odsunięcia od obowiązków, a w Kodeksie pracy (poza np. policją czy nauczycielami) nie ma czegoś takiego jak zawieszenie pracownika – wskazała w uzasadnieniu sędzia Ewa Wronka, cytowana przez "Rzeczpospolitą". Czwartkowy wyrok jest prawomocny.

"Satysfakcja. I to duża..." - skomentował wyrok na Facebooku Tomasz Zimoch.

Wcześniej także sąd pierwszej instancji uznał, że zawieszenie Tomasza Zimocha w obowiązkach służbowych przez władze Polskiego Radia nie miało podstaw prawnych i dlatego rozwiązanie przez Zimocha umowy o pracę bez wypowiedzenia z winy pracodawcy było uzasadnione.

Tomasz Zimoch, po tym jak został zawieszony przez ówczesny zarząd Polskiego Radia za wywiad, którego udzielił ”Dziennikowi Gazecie Prawnej”, w czerwcu 2016 roku rozwiązał umowę o pracę bez wypowiedzenia, wskazując na winę pracodawcy. Zimoch w wywiadzie krytykował rządzących i sytuację w mediach publicznych.

(KOZ, 21.02.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.