Dział: PRASA

Dodano: Luty 17, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ostatni Bal Dziennikarzy

Charytatywny Bal Dziennikarzy 2019 (fot. Radek Nawrocki/ Fundacja Charytatywny Bal Dziennikarzy)

Ponad 800 osób, w tym 600 dziennikarzy, wzięło udział w 19. i zarazem ostatnim Charytatywnym Balu Dziennikarzy. W trakcie sobotnie imprezy w Auli Politechniki Warszawskiej zebrano 381 tys. zł na pomoc potrzebującym.

Podczas aukcji rekordową cenę, 50 tys. zł, zapłacono za dwa bilety pierwszej kategorii na finał mężczyzn wielkoszlemowego turnieju tenisowego Rolanda Garrosa, przekazane przez Eurosport. 24 tys. zł zapłacono za udział w teledysku Dawida Podsiadły. Po 22 tys. wylicytowano za udział w obozie treningowym z Anną Lewandowską oraz koszulkę i korki z autografem Roberta Lewandowskiego, a także egzemplarz pierwszego numeru „Gazety Wyborczej” z autografem Adama Michnika wydrukowany w formacie plakatu.

Licytowano też m.in. kolację w restauracji Belvedere z Danielem Olbrychskim, plakat do filmu "Zimna Wojna" i DVD z autografem Pawła Pawlikowskiego, czy aparat fotograficzny wybitnego fotografa Edwarda Hartwiga. 

Łącznie na rzecz potrzebujących zebrano 381 tys. zł. W tym roku beneficjentami Balu organizowanego przez Fundację Charytatywny Bal Dziennikarzy są: Centrum Zdrowia Dziecka, Fundacja Dla Wolności i Fundacja Joanny Radziwiłł „Opiekuńcze Skrzydła”. 

„Bardzo serdecznie dziękuję tym, którzy przyczynili się do dzisiejszego sukcesu i dzięki którym znów możemy pomóc potrzebującym dzieciom. Wszystkie edycje Charytatywnego Balu Dziennikarzy pokazały, że ta idea miała sens, dlatego nie mogę zrozumieć tych, którzy próbowali kwestionować zasadność naszej imprezy” – mówi Mateusz Hładki, Prezes Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy, dziennikarz TVN.

Tegoroczny bal w Auli Politechniki Warszawskiej prowadzili: Monika Olejnik z TVN 24, Joanna Górska z Polsat News i Bartosz Węglarczyk z Onetu. Aukcję przeprowadził Juliusz Windorbski, prezes domu aukcyjnego Desa Unicum, a gwiazdą wieczoru był zespół Wilki. 

Agencją produkującą Bal była Rubicon Media, a za media relations odpowiadała MagnifiCo Marketing&PR Consultants.

ZOBACZ ZDJĘCIA Z 19. CHARYTATYWNEGO BALU DZIENNIKARZY:

Galeria: Charytatywny Bal Dziennikarzy 2019

Charytatywny Bal Dziennikarzy 2019
Charytatywny Bal Dziennikarzy 2019
Charytatywny Bal Dziennikarzy 2019

Ostatni Charytatywny Bal Dziennikarzy

19. Charytatywny Bal Dziennikarzy był zarazem ostatnim. – Formuła się wyczerpała – mówił nam przed kilkoma tygodniami Mateusz Hładki, prezes Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy. Jak tłumaczył, firmy, które chcą udzielać się charytatywnie, mają już często swoje fundacje. – Sponsorzy chętniej stawiają na projekty CSR, które pozwalają dotrzeć im do klientów – dodaje.

Charytatywny Bal Dziennikarzy, z którego dochód przekazywany jest na cele dobroczynne, odbywał się od 1998 roku. W karnawale 2017 roku, z powodu braku sponsorów, balu nie było. Podczas ubiegłorocznej imprezy zebrano 400 tys. zł. 

raq

Pozostałe tematy weekendowe

Katarzyna Surmiak-Domańska - Czytam, słucham, oglądam
Wiosna Biedronia i jej wizerunek w mediach
Apex Legends. Groźny konkurent Fortnite
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.