„Tygodnik Powszechny” jako jedyny ze wzrostem sprzedaży w listopadzie
W listopadzie średnia sprzedaż "Tygodnika Powszechnego" wzrosła o 10,46 proc. Sprzedaż "Sieci" spadła o 23,74 proc. (fot. Tygodnikpowszechny.pl, Wsieciprawdy.pl)
Spośród ogólnopolskich tygodników opinii tylko „Tygodnik Powszechny” (Tygodnik Powszechny) poprawił sprzedaż w listopadzie. Największy spadek zanotował tygodnik „Sieci” (Fratria).
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż „Polityki” (Polityka) wyniosła w listopadzie 93 972 egz. (spadek o 2,94 proc. w stosunku do listopada 2017 roku). Sprzedaż „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer) spadła o 7,60 proc., do 77 894 egz.
Spośród tygodników prawicowych najlepiej sprzedawały się: „Sieci” - 41 501 egz. (spadek o 23,74 proc.), „Tygodnik do Rzeczy” (Orle Pióro) – 31 911 egz. (spadek o 13,91 proc.) oraz „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie) - 26 815 egz. (spadek o 14,31 proc.).
Sprzedaż tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”) spadła o 4,35 proc., do 16 396 egz. Tuż za nim uplasował się „Przegląd” (Fundacja Oratio Recta), którego średnia sprzedaż wyniosła 15 379 (spadek o 2,18 proc.).
W segmencie tygodników opinii wzrost sprzedaży zanotował wyłącznie „Tygodnik Powszechny” - o 10,46 proc., do 25 748 egz.
Średnia sprzedaż „Gościa Niedzielnego” (Instytut Gość Media) wyniosła 113 101 egz. (spadek o 6,75 proc.). „Tygodnik Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał średnio 238 745 egz. (spadek o 6,06 proc.).
(r,o, 18.01.2019)