Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży po trzech kwartałach

We wrześniu średnia sprzedaż "Gazety Pomorskiej" wyniosła 27 976 egz. (fot. pixabay.com)

W pierwszych trzech kwartałach 2018 roku liderem sprzedaży wśród dzienników regionalnych i lokalnych była "Gazeta Pomorska". Większość tytułów w tym segmencie zanotowała dwucyfrowe spadki. Najwięcej stracił "Dziennik Zachodni".

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, średnia sprzedaż ogółem "Gazety Pomorskiej" wyniosła w trzech kwartałach 29 356 egz. i była niższa o 11,3 proc. niż w tym okresie 2017 roku. Na drugim miejscu był "Dziennik Zachodni" – 25 121 egz., który zanotował największy spadek (o 17 proc.), a na trzecim "Głos Wielkopolski" – 21 227 egz. (spadek o 11,34 proc.).

W samym wrześniu średnia sprzedaż ogółem "Gazety Pomorskiej" wyniosła 27 976 egz. i była o 12,55 proc. niższa w porównaniu z wrześniem 2017 roku. Na drugim miejscu był "Dziennik Zachodni" – 22 550 egz. (spadek o 24,34 proc.), a na trzecim "Głos Wielkopolski" – 19 560 egz. (spadek o 17,15 proc.). Wydawcą wymienionych w zestawieniu tytułów, poza "Kurierem Szczecińskim", który wydaje spółka Kurier Szczeciński, jest Polska Press Grupa. (GDYJ)

(GDYJ, 08.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.