Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Koszty działalności KRRiT  |  Świetlik i Staniszewski uruchomili serwis  |  "Królowie" w TVP 1  |  Widownia "Kabaretu na żywo. Chyba Czesuaf" w Polsacie  |  Właściciel serwisu Sweet.tv  |  "Zakup w ciemno" w TTV miał nieco mniej widzów  |  Zoom TV i Nowa TV ze spadkami  |  Sytuacja finansowa Jawnego Lublina  |  Specjalne wydanie "Pani Domu"  |  Jak dziennikarze śledczy "NYT" korzystają z AI  |  TikTok: 51 proc. dorosłych użytkowników ogląda dokumenty  |  Frisco wybrała  |  Dyrektorka ds. marketingu w BMP Consulting  |  GPD i GoldenSubmarine  |  Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza agencje  |  Netflix zrealizuje serialową biografię Madonny  |  Amazon będzie mieć z reklam na Prime Video 1,7 mld dol.  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 17, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Radiowa Agory przejęła Radio Nostalgia za 5,6 mln zł

5,6 mln zł zapłaciła Grupa Radiowa Agory za spółkę Fonia, nadawcę warszawskiego Radia Nostalgia, które 31 lipca włączono do sieci Radio Pogoda. Wartość transakcji ujawniono w sprawozdaniu finansowym Grupy Agora.

Grupa Radiowa Agory 2 lipca br. kupiła 100 proc. udziałów w spółce od jej czterech wspólników: Marka Michalskiego (dawniej zastępca dyrektora pionu radiowego Agory), Sławomira Balcerzaka, Roberta Gunerskiego i Marka Muszyńskiego.
Dodatkowo Grupa Radiowa Agory zawarła ze wspólnikami Fonii umowę przelewu wierzytelności przysługujących im wobec spółki za 180,7 tys. zł.
Radio Nostalgia po przekształceniu w Radio Pogoda jest czwartą – po Krakowie, Poznaniu i Opolu – rozgłośnią tej sieci, którą Grupa Radiowa Agory uruchomiła 12 czerwca br. i kieruje do odbiorców w wieku 50+. Z kolei spółkę BDM Media – nadawcę radia KRK FM, również włączonego do sieci Radio Pogoda – przejęto łącznie za 2,84 mln zł.
– Jesteśmy otwarci na perspektywę rozbudowy sieci poprzez akwizycje. Zdecydujemy się na to, jeśli uznamy, że na rynku radiowym są atrakcyjne stacje mogące rozszerzyć zasięg sieci i poprawić jej wyniki finansowe. W miastach, w których wydaje się to sensowne z punktu rozwoju zasięgu technicznego tej sieci, będziemy aplikowali o koncesje dla Radia Pogoda – mówił na piątkowym spotkaniu z dziennikarzami Bartosz Hojka, prezes Agory.
Hojka tłumaczył, że Agora stara się poszerzać obecność w segmencie radiowym, bo ten rynek cieszy się wysoką dynamiką wzrostu przychodów reklamowych, porównywalną z Internetem. Według Agory wydatki na reklamę w radiu w pierwszym półroczu zwiększyły się o 11 proc. względem ub.r.
W poniedziałek Radio Tok FM zaczęło nadawać w Białymstoku i Częstochowie. Rozgłośnia może liczyć także na częstotliwości w Bydgoszczy i Rzeszowie.
Przychody segmentu radio Agory w pierwszym półroczu br., w porównaniu z analogicznym okresem ub.r., zwiększyły się o 17,9 proc. do 48,7 mln zł. Wpływy spółki ze sprzedaży reklamy radiowej urosły o 12,9 proc., do 44,6 mln zł.

(KOZ, 17.08.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.