02/2008

Press

Spis treści:

Poproszą, to wystąpię

– mówi biskup Antoni Długosz, gość programu dla dzieci „Ziarno”

Po koncesję na Wyspy

Nasi nadawcy wolą prosić o koncesje za granicą, a nie w KRRiT

Reklama zalewa

Reklamodawcy lubią inwazyjne reklamy, internauci mają ich dość

Urok wizji

Rozmowa z Anną Kalczyńską, dziennikarką TVN 24

Interranking

Tygodnik na zakręcie

Zmiany w „Tygodniku Powszechnym” wyrzuciły za burtę starą gwardię

Gorzkie doświadczenie

Axel Springer zainwestował w branżę pocztową. I stracił 600 mln euro

(Nie)Socjalny dziennikarz

Na jakie dobra i usługi mogą liczyć pracownicy mediów

Ekonomika pracy

Poseł Palikot spytał o zdrowie prezydenta. Media nie ruszyły szukać odpowiedzi

Off the record

Newsy z prasy, radia, telewizji i Internetu

Firma w formie

Firma w formie

Ranking społeczności

Top serwisów społecznościowych w kraju i za granicą

Osoba po przejściach

Przez Elżbietę Isakiewicz Andrzej Wajda nie odebrał nagrody „Tygodnika”

Gościnnie

Jerzy Karwelis przekonuje o sile danych ZKDP

Łowy w sieci

Strajk scenarzystów w USA wymusił szukanie produkcji telewizyjnej w Internecie

Off the record

Newsy z reklamy, public relations i marketingu

Case study

Analiza kampanii wizerunkowej „Piękno to Nivea”

Dotyk polityki

Dlaczego PR-owców ciągnie do polityki? Ile można na tym stracić?

Inwestycja w wizerunek

Społeczna odpowiedzialność biznesu to nie filantropia

Headka pętelka

W reklamie panuje przekonanie, że angielskie nazwy dodają splendoru

Ryzyko nieubezpieczone

Domy mediowe nie chcą gwarantować klientom kosztów kampanii, bo telewizje podnoszą ceny

Przyjmę od zaraz

Agencje interaktywne szukają fachowców

Gościnnie

Według Cezarego Antonia przyszłość agencji reklamowych to odwrót od wąskiej specjalizacji

Badania

Press

Ranking

Pressówka

Reklamy adieu

Z czterech anten telewizji publicznej znikną reklamy – zdecydował francuski prezydent

Krach mniemany

Czy media rozdmuchały panikę na giełdach?

Inforozrywka

Newsy o gwiazdach wygrywają w amerykańskich programach informacyjnych

Skóra na niedźwiedziu

Polski rynek kolportażu w obliczu prywatyzacji Ruchu

Gazeta z promocją

Czy akcje kuponowe to przyszłość prasy, czy raczej ślepa uliczka

Po koncesję

Nasi nadawcy wolą prosić o koncesje za granicą, a nie w KRRiT

Sztuka kolekcji

Coraz częściej wydawnictwa przygotowują serie wydawnicze we własnym zakresie

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.