Wydawnictwo Visteria: „Vogue” online oferuje klientom autorski sposób monetyzacji
Monika Wdowiak, dyrektor reklamy
„Vogue” online oferuje klientom autorski sposób monetyzacji, bazujący na partnerstwach icontent marketingu. Możliwe jest też przygotowanie cyklu wideo specjalnie dla partnerów handlowych.
Czternastego lutego ukazał się pierwszy numer polskiego „Vogue’a”. Tego samego dnia wystartowała też strona internetowa Vogue.pl. Jesteśmy 23. krajem, w którym wydawany jest magazyn nazywany biblią mody.
Przez ponad 125 lat historii pismo zdobyło rzeszę czytelników na całym świecie oraz międzynarodową renomę. Od początku „Vogue” nie był tylko przewodnikiem po trendach, ale sam je wyznaczał. Każde z wydań „Vogue’a” jest inne, tworzone z myślą o kraju, w którym powstaje. „Vogue Polska” to autorski projekt, nad którym pracują m.in. redaktor naczelny Filip Niedenthal, jego zastępczyni Joanna Lorynowicz, editor at large Małgorzata Bela, dyrektor artystyczny Łukasz Aksamit oraz szefowie działów: Daniela Agnelli (moda), Anda Rottenberg (kultura), Hanna Rydlewska (reportaż i Vogue.pl) oraz Katarzyna Straszewicz (uroda). Wszystkie materiały przygotowywane są specjalnie dla polskiego wydania pisma, a redakcja współpracuje z najlepszymi autorami, fotografami, stylistami, dziennikarzami polskimi i zagranicznymi.
Polski „Vogue” to miesięcznik, jednak w ciągu roku ukazuje się 11 numerów, wakacyjny – lipcowo-sierpniowy – jest łączony. Cena egzemplarza wynosi 16,90 zł. Pismo jest też rozprowadzane za granicą.
„Vogue Polska” współpracuje z markami zagranicznymi, promując je w Polsce, i z rodzimymi, co z kolei umożliwia ich promocję na świecie. Pismo oferuje klientom wyłącznie duże formaty reklamowe. Magazyn jest doskonałym miejscem prezentacji produktów z kategorii mody i urody, jak i dóbr luksusowych oraz usług premium. W przyszłości oprócz regularnego wydania planowane są również numery specjalne, dzięki czemu współpraca z klientami związanymi z konkretnymi branżami będzie łatwiejsza.
Na stronie Vogue.pl internauci znajdą przekrojowe teksty, rozmowy z ludźmi kultury, polityki, nauki, materiały lifestylowe dotyczące mody, urody, designu, tutoriale, wideo z kulisami sesji i wywiadami. Częścią serwisu jest dział z artykułami słynnej krytyczki mody Suzy Menkes i sekcja Discover.pl z angielskimi tłumaczeniami niektórych tekstów. Strona Vogue.pl jest zaprojektowana przejrzyście, funkcjonalnie i elegancko. Spójność pisma z serwisem internetowym daje nieograniczone możliwości budowania prestiżowych kampanii reklamowych o szerokim zasięgu. Online oferuje klientom autorski sposób monetyzacji, bazujący na partnerstwach i content marketingu. Możliwe jest też przygotowanie cyklu wideo specjalnie dla partnerów handlowych. Na Vogue.pl nie pojawiają się inwazyjne formaty reklamowe, co zapewnia wizualną spójność serwisu.
„Vogue Polska” to najbardziej wyczekiwany tytuł ostatniej dekady, odpowiedź na zainteresowania Polek i Polaków, którym bliskie są sprawy mody, kultury, piękna. Pojawienie się naszego magazynu to świadoma decyzja biznesowa, która wpisuje się w rozwój rynku dóbr luksusowych w naszym kraju.
Media
Prasa: „Vogue Polska” – debiut 14 lutego br., nakład: 160 tys. egz.
Internet: Vogue.pl
Ludzie
Monika Wdowiak – dyrektor reklamy, tel. 791 242 470 lub 600 490 872, [email protected]
Dominika Jóźwiak – szef ds. relacji z kluczowymi klientami, tel. 535 610 130, [email protected]
Marta Weczera – specjalistka ds. wsparcia sprzedaży, tel. 510 024 113, [email protected]
Kontakt
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter