Warexpo
Marcin Ochmański, prezes zarządu
Naszym głównym atutem są nośniki zlokalizowane w uczęszczanych i zarazem prestiżowych miejscach w centralnych dzielnicach Warszawy. Możliwość dotarcia do potencjalnych klientów zapewniają dodatkowo ekrany wizyjne w przejściu pomiędzy IaII linią metra oraz monitory LCD w tramwajach i autobusach miejskich.
Chcemy robić kampanie skuteczne i zauważalne przez to, że wyróżniają się kreacją i niestandardowym podejściem do wykorzystania nośnika. Kampanie przykuwające oko, dające do myślenia czy zadziwiające niestandardowym wykorzystaniem kilku kanałów jednocześnie. Zamierzamy tak pracować przy planowaniu kampanii i proponować naszym klientom takie działania, aby mieli oni stuprocentową pewność, że nie chodzimy na skróty.
Naszym głównym atutem są nośniki zlokalizowane w uczęszczanych i zarazem prestiżowych miejscach w centralnych dzielnicach Warszawy, m.in. na: Krakowskim Przedmieściu, Świętokrzyskiej, Marszałkowskiej, placach Trzech Krzyży i Na Rozdrożu. Możliwość dotarcia do potencjalnych klientów zapewniają dodatkowo ekrany wizyjne w przejściu pomiędzy I a II linią metra (stacja metra Świętokrzyska) i monitory LCD w pojazdach firm Tramwaje Warszawskie i Miejskie Zakłady Autobusowe, poszerzające naszą ofertę o pozostałe warszawskie dzielnice i całą aglomerację. Wciąż pracujemy nad rozbudową sieci nośników – od roku jesteśmy operatorem podświetlanych słupów zlokalizowanych na Krakowskim Przedmieściu.
Ponadto, jako że uważamy, że reklama zewnętrzna powinna wpisywać się w miejski krajobraz i architekturę w sposób nieinwazyjny, realizujemy plan inwestycyjny obejmujący wymianę ok. 70 słupów reklamowych na nowe nośniki podświetlane. Dzięki temu również nasza oferta zyska na atrakcyjności – inteligentny przekaz z ciekawą kreacją wyeksponowany na estetycznych, specjalnie zaprojektowanych dla Warszawy nośnikach liczy się podwójnie.
Warszawski charakter w naszej działalności przejawia się także w realizacji projektu mecenatu pod hasłem #galeriamiejskaWarexpo. Dzięki niemu wspieramy ważne inicjatywy społeczno-kulturalne, które przyczyniają się do rozwoju i promocji stolicy.
Media
Outdoor: sieć ponad 300 nośników ulicznych w Warszawie, nowoczesnych podświetlanych, jak i tradycyjnych wyklejanych, galeria multimedialna – ekrany wizyjne w przejściu pomiędzy I a II linią metra (metro Świętokrzyska), monitory LCD w komunikacji miejskiej – 2846 ekranów w autobusach i 1116 ekranów w tramwajach Internet: social media, m.in. Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, YouTube
Ludzie
Marcin Ochmański – prezes zarządu
Jacek Wierzbicki – członek zarządu
Struktura
Dział sprzedaży powierzchni reklamowej – działem kieruje Dawid Niezgoda, tel. 604 184 986, [email protected]
Dział marketingu i komunikacji społecznej – działem kieruje Aleksandra Derc-Jasińska, tel. 602 531 044, [email protected]
Top klienci
„Przekrój”, Blue Eyes Media, Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie, Narodowy Bank Polski, Miasto Stołeczne Warszawa
Kontakt
tel. 22 841 69 91, 22 841 69 81
[email protected]
www.warexpo.pl
Facebook/warexpo
Instagram/warexpo
#lepiejciętuwidzieć
Hit 2017
W ub.r. zrealizowaliśmy prawie 600 kampanii, w tym m.in. dla kwartalnika „Przekrój”, Orlen Warsaw Marathon, Warszawskiego Festiwalu Filmowego oraz Muzeum Warszawy. Zyskaliśmy 50 nowych klientów i wypracowaliśmy 21-procentowy wzrost przychodów. Poszerzyliśmy swoją ofertę o nośniki reklamowe na Krakowskim Przedmieściu oraz weszliśmy w fazę realizacji planu inwestycyjnego polegającego na wymianie ok. 25 proc. posiadanych słupów reklamowych na nowoczesne podświetlane nośniki zaprojektowane dla Warszawy przez Towarzystwo Projektowe.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter