Grupa RMF
Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży
Wiele uwagi i zasobów poświęcamy pracy nad kontentem, w tym także nad rozwiązaniami w zakresie treści dla naszych klientów. Sporo szans upatrujemy także w projektach digitalowych.
Z początkiem tego roku Grupa RMF wprowadziła nowe cenniki reklamowe, niezmieniane od 2016 roku, oraz uporządkowała warunki zakupu czasu reklamowego w swoich stacjach radiowych.
Zredefiniowane zostały zasady zniżek i dopłat, w tym m.in. za umieszczenie dodatkowych marek w jednym spocie reklamowym. Wprowadzone zostały również nowe przeliczniki kopii o długości 5, 10 i 15 sekund.
W ciągu ostatnich lat wypracowaliśmy kształt naszej oferty standardowej opartej na produktach radiowych z własnego portfolio, uzupełnianych o projekty realizowane we współpracy z podmiotami zewnętrznymi. Wiele uwagi i zasobów poświęcamy pracy nad kontentem, w tym także nad rozwiązaniami w zakresie treści dla naszych klientów. Sporo szans upatrujemy także w projektach digitalowych realizowanych w serwisach WWW, aplikacjach mobilnych i mediach społecznościowych. Ten dynamicznie rosnący segment naszej oferty doskonale uzupełnia tradycyjne formaty, w tym pakiety reklamowe i oferty specjalne kierowane do wybranych branż. Pracujemy zarówno nad rozwojem formatów, jak i nad usprawnieniem współpracy z klientami (zarządzanie sprzedażą, automatyzacja procesów), tworząc w strukturach biura zespół do projektów digital.
Rozwiązania niestandardowe są realizowane projektowo w ramach współpracy z klientem i na podstawie dostępnych zasobów – zarówno tradycyjnych, jak i w obszarze nowych mediów. W ostatnich latach uczestniczyliśmy w wielu wysokobudżetowych projektach multimedialnych realizowanych przez marki z różnych branż (m.in. FMCG) i dzięki wysokiej efektywności radia w zakresie kluczowych KPI z pewnością będziemy kontynuować tego typu działania.
Będąc wiodącą grupą radiową w Polsce, na czele listy naszych priorytetów stawiamy wysoki standard kompleksowej obsługi klientów w zakresie usług off- i online.
Media
Radio: Grupa RMF: zasięg dzienny: 10,1 mln słuchaczy, udział w czasie słuchania 32,1 proc. RMF FM – zasięg dzienny: 8,5 mln słuchaczy, udział w czasie słuchania: 26,6 proc., RMF Maxxx z Radiem Gra – zasięg dzienny: 1,6 mln słuchaczy, udział w czasie słuchania: 3,6 proc., RMF Classic – zasięg dzienny: 576 tys. słuchaczy, udział w czasie słuchania: 1,3 proc. (X–XII 2017, Radio Track, Kantar Millward Brown)
Internet: Grupa RMF: 5,3 mln użytkowników i uruchomionych aplikacji, RMFon.pl – 1,2 mln użytkowników i uruchomionych aplikacji, RMF24.pl (wraz z serwisem Twoje Zdrowie) – 2,8 mln użytkowników i uruchomionych aplikacji, RMF.fm (wraz z serwisem Bajeczna Polska) – 2,2 mln użytkowników i uruchomionych aplikacji, RMFMaxxx.pl – 948 tys. użytkowników i uruchomionych aplikacji, RMFClassic.pl – 147 tys. użytkowników i uruchomionych aplikacji (XII 2017, PBI/Gemius)
Ludzie
Tomasz Ramza – dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF
Dariusz Woźniak – dyrektor handlowy
Struktura
Dział agencyjny: współpraca z agencjami i grupami negocjacyjnymi, obsługa brokerska domów mediowych
Dział bezpośredni: współpraca z klientami bezpośrednimi na szczeblu ogólnopolskim, regionalnym i lokalnym
Dział planowania: planowanie kampanii reklamowych dla klientów bezpośrednich, agencji, domów mediowych
Dział projektów specjalnych (DPS): planowanie kampanii niestandardowych dla klientów bezpośrednich, agencji, domów mediowych
Dział traffic: zarządzanie powierzchnią reklamową reprezentowanych stacji
Dział digital: zarządzanie sprzedażą powierzchni reklamowej Grupy RMF w internecie (strony WWW, aplikacje mobilne); działem kieruje Adam Pachla
Top klienci
Media Expert, Euro Net, Lidl, Media Saturn Holding, Volkswagen Group Polska, Olimp Labs
Kontakt
tel. 22 516 36 60
[email protected]
www.gruparmf.pl
Hit 2017
Spoty reklamowe, sponsoring audycji oraz niestandardowe akcje antenowe są niezmiennie najważniejszymi produktami w zakresie reklamy radiowej. Grupa RMF stawia jednocześnie na konsekwentny rozwój formatów reklamowych digital, oferowanych na stronach internetowych oraz w aplikacjach marek z własnego portfolio, w tym m.in. sponsoring aplikacji, formaty display, audio oraz wideo. Monetyzacja istotnego potencjału reklamowego będącego w naszej dyspozycji w ub.r. charakteryzowała się wysoką, dwucyfrową dynamiką. Ponadto, w ślad za trendami charakteryzującymi konsumpcję treści, uzupełniliśmy ofertę o szereg formatów reklamowych dostępnych w kanałach mobilnych.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter