Discovery Media
Jacek Szymczyk, ad sales director
Naszym flagowym produktem jest Eurosport Experience, oferta, która niesie ze sobą wielki potencjał długofalowego partnerstwa oraz dodatkowe, niestandardowe świadczenia wokół wydarzeń czy sportowców.
Oferowanie klientom coraz szerszego spektrum działań to nasz wyróżnik na rynku. Od chwili zapoznania się z briefem staramy się proponować innowacyjne rozwiązania, dzięki czemu nasza oferta nieustannie ewoluuje. W rezultacie oferujemy nieszablonowe, szyte na miarę pomysły, najwyższą od lat i nagradzaną przez rynek jakość obsługi, kompleksowe podejście „one-stop-shop”, światową jakość oferowanych produkcji, a także wpisanie się marki klienta w ogromne emocje, których dostarczają wydarzenia sportowe emitowane przez Eurosport.
Naszym flagowym produktem jest oferta Eurosport Experience, która niesie ze sobą wielki potencjał długofalowego partnerstwa oraz dodatkowe, niestandardowe świadczenia wokół wydarzeń czy sportowców. W ten sposób umożliwiamy naszym klientom bezpośrednią obecność przy topowych eventach sportowych. Co więcej, w ub.r. wprowadziliśmy nową politykę handlową Discovery, która była rewolucją na rynku – zakłada ona limitowaną sprzedaż czasu reklamowego do wydarzeń z półki premium.
Eurosport Experience zyskuje coraz większą popularność wśród klientów, a nowością jest holistyczne podejście do partnerstwa wokół igrzysk olimpijskich – żaden z nadawców nie oferował do tej pory takiego spektrum rozwiązań reklamowych związanych z tym wyjątkowym wydarzeniem sportowym. W ramach tej oferty nasze biuro reklamy nawiązało współpracę z markami Visa, Samsung i 4F, realizując dla nich kampanię cross-mediową obejmującą działania on air, off air i digital – m.in. sponsoring relacji na żywo oraz innych programów związanych tematycznie z igrzyskami w Pjongczangu, aktywności w zorganizowanych po raz pierwszy w Polsce oficjalnych Strefach Kibica Eurosportu w Wiśle i Karpaczu, a także zaangażowanie w szerokie działania digitalowe wokół igrzysk, np. konkursy na Facebooku czy współpracę z influencerami.
Media
Telewizja: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Metro, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra, Discovery Historia, ID, Animal Planet HD, Discovery Life – obsługa w zakresie działań niestandardowych (kampanie spotowe realizują brokerzy: Premium TV – kanały z portfolio Discovery (factual i lifestyle), Polsat Media – Metro, Eurosport 1 i Eurosport 2) – zasięg roczny: 13,54 mln widzów (77,8 proc. – 2017, NAM)
Internet: aplikacja mobilna Eurosport.com
Ludzie
Jacek Szymczyk – ad sales director Discovery Polska, tel. 22 365 1039, [email protected]
Struktura
Zespół brand partnership Discovery Media specjalizuje się w szeregu niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych pozwalających na skuteczne i angażujące dotarcie do zróżnicowanych grup docelowych Katarzyna Bagniuk, brand partnership manager odpowiedzialna za kanały factual, tel. 22 365 10 23, [email protected]
Maciej Zoll, brand partnership account manager odpowiedzialny za kanały Eurosportu, tel. 22 365 10 26, [email protected]
Marzena Markowska, brand partnership account manager odpowiedzialna za kanały lifestyle, tel. 22 365 10 71, [email protected]
Monika Szot, BP product development & project manager, tel. 22 36510 88, [email protected]
Top klienci
Samsung, Danone, Polpharma, Sanofi, Apart
Hit 2017
Eurosport Experience – kompleksowe, skrojone na miarę rozwiązanie. Łączy w sobie działania na antenie i poza nią: unikalny branded content, również do wykorzystania w kanałach digital („behind the scenes”), zaangażowanie sportowców i ekspertów, dedykowane aplikacje, cross-promocje, ekskluzywne abonamenty Eurosport Player, szeroki pakiet hospitality, status oficjalnego partnera imprezy lub cyklu imprez sportowych. Polska jest pierwszym rynkiem w regionie, na którym została udostępniona ta nowa oferta.
Z początkiem 2017 roku Eurosport został oficjalnym nadawcą igrzysk olimpijskich w Europie, stając się miejscem, gdzie bije serce olimpijskich zmagań.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter