„Tygodnik Powszechny”
Anna Pietrzykowska, specjalista ds. marketingu
Nasza polityka handlowa opiera się na dwóch zasadach: po pierwsze, reklamujemy etycznie, a po drugie, zagospodarujemy sensownie każdy budżet. Oznacza to m.in. elastyczność naszej oferty.
Jedyny tygodnik opinii, którego sprzedaż systematycznie rośnie. Pismo, które ma atrakcyjną, unikatową grupę docelową: ludzi bardzo dobrze wykształconych, o szerokich zainteresowaniach i wyższych niż przeciętne dochodach. To właśnie „Tygodnik Powszechny”.
Według danych ZKDP za okres listopad 2016 – listopad 2017 roku sprzedaż pisma wzrosła o ponad 12 proc. i nadal się zwiększa. To ewenement wśród tygodników opinii. Wynik ten osiągamy dzięki staraniom o jakość publikowanych materiałów i niezależność prezentowanych w nich poglądów.
Po „Tygodnik Powszechny” sięgają osoby poszukujące wysokiego poziomu dziennikarskiego, niezależne w poglądach i często postrzegane jako opiniotwórcze w swoim środowisku. Według analizy czytelniczej przeprowadzonej przez Kantar Media aż 80 proc. naszych odbiorców ma wyższe wykształcenie. W większości są to mieszkańcy dużych i średnich miast, z dochodami powyżej średniej krajowej. Nasz czytelnik kupuje książki ponad pięciokrotnie częściej niż statystyczny Polak!
Nasza polityka handlowa opiera się na dwóch zasadach: po pierwsze, reklamujemy etycznie, a po drugie, zagospodarujemy sensownie każdy budżet. Oznacza to m.in. elastyczność naszej oferty, możliwość korzystania z rabatów – w tym specjalnych dla instytucji kultury i wydawców książek – i opustów dla kupujących większą powierzchnię reklamową.
W br. oprócz tradycyjnych formatów reklamowych oferujemy klientom m.in. partnerstwo: blogów dziennikarskich, cyklicznych rubryk z felietonami takich autorów, jak Wojciech Jagielski, Szymon Hołownia, Anna Dziewit-Meller, Andrzej Stasiuk i inni, współorganizowanych lub wspieranych przez nas wydarzeń (Conrad Festival i Copernicus Festival) czy też samej Fundacji Tygodnika Powszechnego, organizatora m.in. Lekcji Czytania, ogólnopolskiej akcji społecznej promującej czytelnictwo.
Media
Prasa: „Tygodnik Powszechny” – pismo ukazujące się w zasięgu ogólnopolskim, średnia sprzedaż: 24 036 tys. egz. (XI 2017, ZKDP), wydania specjalne – kwartalniki tematyczne, dodatki specjalne
Internet: TygodnikPowszechny.pl – 220 tys. użytkowników, 818 tys. odsłon miesięcznie (II 2018, Google Analytics), Facebook.com./TygodnikPowszechny – 93 tys. fanów, Twitter – 44,5 obserwujących
Ludzie
Anna Pietrzykowska – marketing i projekty specjalne – zamówienia, zlecenia, wycena, oferty cenowe, reklamy wydań specjalnych i dodatków, inserty, działania niestandardowe, tel. 602 590 416, [email protected]
Kontakt
„Tygodnik Powszechny”
Biuro reklamy
31-007 Kraków, ul. Wiślna 12,
tel. 12 422 05 70, 602 590 416
[email protected]
www.tygodnikpowszechny.pl
Hit 2017
Niewątpliwie naszym największym ubiegłorocznym sukcesem było wydanie specjalne „Do Betlejem” – sprzedawało się tak dobrze, że zdecydowaliśmy się na dodruk 10 tys. egz.! Jeśli natomiast chodzi o ofertę handlową, wśród naszych reklamodawców tradycyjnie największą popularnością cieszą się standardowe reklamy zamieszczane na łamach tygodnika, w obszarze wartościowego kontentu (dodatki tematyczne, wydania specjalne) gwarantujące dotarcie do szczególnej grupy odbiorców.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter