Temat: biura reklamy 2018

Wydanie: BIURA REKLAMY 2018

Ströer Media

Marcin Gudowicz, wiceprezes zarządu

Po tym jak rok temu jako pierwsi zaczęliśmy badać i optymalizować kampanie pod względem widoczności, jesteśmy również jednym z pierwszych biur reklamy, które wprowadziło kampanie z jej gwarancją.

Lider najpopularniejszych formatów reklamy zewnętrznej, największa zasięgowo sieć reklamy digital, sieć mikroinfluencerów oraz powierzchnia reklamowa warszawskiego metra – wszystko to u jednego menedżera, potrafiącego stworzyć z tych elementów kompleksowe i kreatywne akcje reklamowe. To, w skrócie, nasza oferta i nasza przewaga na rynku.

W ten rok weszliśmy z kompletnie nową strukturą sprzedaży. Pod koniec ub.r. połączyliśmy działy sprzedażowe OOH i digital, tworząc zintegrowany hub sprzedażowy. Postrzegamy bowiem wszystkie kanały komunikacji, którymi dysponujemy, jako komplementarne, gwarantujące zarówno zasięg i świadomość produktu na rynku (outdoor), jak i precyzyjne targetowanie (digital) czy zaangażowanie i natywność przekazu (influencerzy). Po integracji sprzedaży oferujemy naszym klientom przemyślane i odpowiednio zaplanowane kampanie wykorzystujące wszystkie te elementy. 

Nowością z kolei w naszej ofercie jest TagLife – platforma ułatwiająca współpracę marek z mikroinfluencerami. Umożliwia ona przeprowadzanie natywnych działań z udziałem wielu wpływowych użytkowników social mediów jednocześnie. Tworząc ją, zrobiliśmy wszystko, by realizowane kampanie były autentyczne i wiarygodne. Temu służy m.in. specjalny motywacyjny system wynagradzania influencerów, który przyznaje wysokie premie twórcom najbardziej kreatywnych wpisów sponsorowanych. 

W obszarze digital wprowadziliśmy też ofertę kampanii z gwarancją poziomu viewability. Po tym jak rok temu jako pierwsi zaczęliśmy badać i optymalizować kampanie pod względem widoczności za pomocą zewnętrznego, certyfikowanego narzędzia, jesteśmy również jednym z pierwszych biur reklamy, które wprowadziło kampanie z jej gwarancją. Dzięki temu nasi klienci mają pewność, że każda złotówka wydana na reklamę będzie optymalnie wykorzystana.

Media

Outdoor: Super 48, Super 36, Super 18, Superscroll, Super 12, Billboard, CLP/CLS, Blow-up, słup reklamowy – ponad 12 tys. nośników w całej Polsce; powierzchnie reklamowe na stacjach oraz w wagonach metra: Metroboard, Infoscreen, CLP/CLS, ramki w wagonach (4 tys.), ekrany LCD (2 tys.) – wyłączny dysponent

Internet: sieć reklamy online skupiająca ponad 400 witryn, w tym m.in. Wykop.pl, Autocentrum.pl, Styl.fm, Menshealth.pl, Egospodarka.pl, Womenshealth.pl, Silesion.pl, Tekstowo.pl, Vitalia.pl, Dorzeczy.pl, Wprost.pl, Lubimyczytac.pl – łączny zasięg: 23 mln internautów (XII 2017, Gemius/PBI); sieć ok. 700 mikroinfluencerów TagLife – łączny zasięg: 6,5 mln (Facebook, Instagram)

Ludzie

Marcin Gudowicz – wiceprezes zarządu, [email protected]

Struktura

Dział sprzedaży agencyjnej: zajmuje się obsługą domów mediowych i agencji reklamowych; składa się z trzech teamów sprzedażowych, w których współpracują ze sobą osoby od reklamy zewnętrznej, digitalu i wyspecjalizowane w obsłudze reklamowej metra; teamami kierują: Hubert Świtalski, [email protected], Tatiana Stelmachów, [email protected] oraz Daniel Doniec, [email protected]

Dział sprzedaży bezpośredniej: zajmuje się obsługą klientów indywidualnych, końcowych oraz obsługą miast i regionów; działem kieruje Maciej Paciorek, dyrektor sprzedaży regionalnej i instytucjonalnej, [email protected]

Kontakt

tel. 22 444 26 00
fax 22 444 26 09
[email protected]
www.stroer.pl
www.stroerdigitalmedia.pl

Hit 2017

W ub.r. najważniejsze było dla nas przejęcie wyłącznej obsługi na wszystkich stacjach i w wagonach warszawskiego metra. To wyjątkowy na polskim rynku reklamowym produkt, z jednej strony zapewniający ogromny zasięg komunikacji (171 mln pasażerów rocznie), z drugiej umożliwiający digitalizację przekazu – emitowanie materiałów contentmarketingowych i real time marketing. Metro stanowi również przestrzeń o relatywnie niewielkim clutterze, dlatego to optymalne miejsce pod względem oddziaływania reklamowego na odbiorców.
Ważnym wydarzeniem była również konsolidacja pionów sprzedażowych digital i OOH, i powołanie w ich miejsce zintegrowanego hubu sprzedażowego Ströer Media. Dzięki temu możemy oferować klientom kompleksowe kampanie reklamowe, które łączą zalety obu kanałów.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.