Polityka
Izabela Kowalczyk-Dudek, dyrektor biura reklamy
Naszym klientom oferujemy: reklamę drukowaną, reklamę cyfrową w serwisie i aplikacjach, organizację debat, publikację raportów, produkcje wideo, sponsoring eventów, projekty realizowane w partnerstwie z podmiotami zewnętrznymi.
Niezmiennie ważne jest dla nas, aby klienci byli zadowoleni z efektów współpracy z nami i chcieli do nas wracać. Dotychczasowe działania zapewniają osiąganie tego celu rok po roku, dlatego nie planujemy rewolucyjnych zmian w polityce handlowej.
Ponieważ zależy nam na utrzymaniu dobrych relacji z dotychczasowymi klientami, staramy się na bieżąco poznawać ich potrzeby i oferować odpowiednie rozwiązania, które te potrzeby zaspokoją. Tak jak w ub.r., kiedy opublikowaliśmy więcej tematów poradnikowych, gdyż reklamodawcy chętniej decydowali się na obecność przy artykułach skierowanych do węższego grona czytelników, ale za to dostarczających im znacznie więcej pogłębionych treści.
Naszym klientom oferujemy wiele możliwości komunikacji marketingowej: reklamę drukowaną, reklamę cyfrową w serwisie i aplikacjach, organizację debat, publikację raportów, produkcje wideo, sponsoring eventów, projekty realizowane w partnerstwie z podmiotami zewnętrznymi. Standardem stają się kampanie wykorzystujące wszystkie dostępne kanały.
Sporo uwagi poświęcamy reklamie cyfrowej, gdyż dużo się dzieje na tym polu. Warto zaznaczyć, że nie stosujemy agresywnych formatów reklamowych (zarówno w wersji desktopowej, jak i mobile), nie obawiamy się wdrożenia Coalition for Better Ads, która jest krokiem do zaprzestania emisji takich formatów. Generalnie zgadzamy się z ideą ograniczania nieuczciwych działań, takich jak „łapanie” odsłon reklamowych, i popieramy wszelkie inicjatywy mające na celu poprawę jakości przekazu. Niestety, mimo braku natarczywych reklam w naszych produktach, wciąż tracimy część pieniędzy z powodu korzystania przez czytelników z adblocka – część kontentu konsumowana jest za darmo, mimo że ponosimy koszty jego wytworzenia.
Media
Prasa: „Polityka” – sprzedaż: 109 220 egz. (I–XI 2017, ZKDP), „Forum” – sprzedaż: 11 994 egz. (I–X 2017, ZKDP), wydania specjalne: „Pomocnik Historyczny”, „Biografie”, „Niezbędnik Inteligenta”, „Poradnik Psychologiczny”, „Omnibus” – nakład: 40–45 tys. egz., sprzedaż: średnio 23,8 tys. egz. (dane wydawcy)
Internet: Polityka.pl, Dwutygodnikforum.pl – średnio 10,4 mln odsłon miesięcznie (I–XI 2017, Google Analytics), aplikacje Polityka na iOS, „Polityka Cyfrowa” – sprzedaż: 10 588 egz. (I–XI 2017, ZKDP)
Ludzie
Izabela Kowalczyk-Dudek – dyrektor biura reklamy, tel. 22 451 61 45, 601 161 992, [email protected];
Katarzyna Czuk – menedżer ds. rozwoju i strategii sprzedaży, tel. 22 451 61 53, 603 710 033, [email protected]
Struktura
Dział handlowy: Karolina Gieryszewska, key account manager – współpracuje z branżami: farmaceutyczną, finansową, technologiczną, instytucjami publicznymi i kulturalnymi – reklama we wszystkich produktach wydawcy; tel. 601 869 577, 22 451 61 42, [email protected]
Małgorzata Skorupa, key account manager – współpracuje z branżami: wydawniczą, turystyczną, kosmetyczną, spożywczą – reklama we wszystkich produktach wydawcy z akcentem na wydania specjalne; tel. 601 234 868, 22 451 61 38, [email protected]
Damian Woźnicki, key account manager – współpracuje z branżami: edukacyjną, budowlaną, deweloperską, motoryzacyjną – reklama we wszystkich produktach wydawcy; tel. 601 316 265, 22 451 61 49, [email protected]
Wsparcie sprzedaży: Marta Szewczykowska, market research manager – analizy i badania mediowe, prezentacje i materiały biura; tel. 695 500 257, 22 451 61 46, [email protected]
Julian Sobiech, junior traffic specialist – reklama na stronie WWW oraz w wydaniach cyfrowych, tel. 695 500 331, 22 451 61 37, [email protected]
Marzena Tomaszewska – obsługa techniczna, tel. 22 451 61 52, [email protected]
Monika Chlebowska – obsługa finansowa, tel. 22 451 61 39, [email protected]
Kontakt
ul. Słupecka 6, 02-309 Warszawa
tel./ faks 22 451 61 37
[email protected]
www.polityka.pl/biuroreklamy
Hit 2017
W ub.r. dużo pracy poświęciliśmy poszukiwaniu sponsorów Paszportów Polityki. Zależało nam bardzo, aby jubileuszowa, 25. edycja tego wydarzenia miała wyjątkową oprawę. I tak właśnie się stało, za co wszystkim partnerom bardzo serdecznie dziękujemy. Pozyskanie zarówno sponsorów głównych, jak i partnerów wszystkich siedmiu kategorii bez udziału spółek Skarbu Państwa uznajemy za ogromny sukces. Podobnie jak w przypadku sponsorów Nagrody Architektonicznej czy Nagród Naukowych.
Klienci dobrze przyjęli nasze raporty CSR, a to dzięki renomie przygotowywanego i publikowanego od siedmiu lat zestawienia Listki CSR, którego pomysłodawczynią jest Zofia Leśniewska, a partnerem merytorycznym firma doradcza Deloitte.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter