Multikino Media
Mariusz Spisz, prezes zarządu
Poza standardową reklamą on screen oferujemy naszym klientom m.in.: digital postery, video walle, beacony, wi-fi Multikino, aplikacje Multiworld, reklamę VR-ową. Dużym zainteresowaniem cieszą się także akcje prosprzedażowe.
Oferta reklamowa Multikino Media wyróżnia się ciekawymi formatami – dynamicznymi, nowoczesnymi, wykorzystującymi najnowsze technologie. Poza standardową reklamą on screen oferujemy naszym klientom m.in.: digital postery, video walle, beacony, wi-fi Multikino, aplikację Multiworld, reklamę VR-ową. Dwa pierwsze zapewniają szerokie dotarcie dzięki lokalizacji w holach kin, a rotowanie prezentowanego materiału przykuwa uwagę. Mając na uwadze potencjał tych nośników, w ub.r. konsekwentnie wyposażaliśmy w nie kolejne obiekty – do końca marca br. digital postery i video walle pojawią się we wszystkich kinach sieci.
Multikino jako jedyna sieć w Polsce ma w swojej ofercie kino stosujące technologię virtual real, działające pod nazwą Multikino by Samsung. Umożliwiamy klientom emisję spotów reklamowych wykonanych w technologii 360° przed projekcją bloków filmowych. Prezentowane filmy są pogrupowane tematycznie, dzięki czemu klient może skutecznie dopasować swoje reklamy do odbiorcy.
Dużym zainteresowaniem cieszą się także proponowane przez Multikino akcje prosprzedażowe: Multiponiedziałki, Wtorki z Mastercard, Bueno Czwartki.
Oprócz tego oferujemy klientom ciekawe działania niestandardowe, uzupełniające kampanie on screen, w których mamy duże doświadczenie. W ub.r. zrealizowaliśmy np. kampanię z użyciem aplikacji Multiworld, którą przygotowaliśmy dla Nestlé i jego marki Kit Kat. W angażującym projekcie dla Kit Kat udział wzięło ponad 10 tys. osób! Z kolei w walentynkowej akcji „Powiedz to z Nutellą” jako pierwsi na polskim rynku kinowym wykorzystaliśmy kreator udostępniony na witrynie Multikina. Umożliwiał on osobom, które kupiły online bilet na wybrany pokaz filmu „Ciemniejsza strona Greya”, sporządzenie spersonalizowanych życzeń; tak przygotowany przekaz był wyświetlany w bloku reklamowym przed seansem, na który został zakupiony bilet.
Media
Kino: sieci kin Multikino – 32 kina, 258 ekranów, Cinema 3D – 11 kin, 49 ekranów, Małopolska Sieć Kin Cyfrowych – 12 kin, 15 ekranów, Kino Nowe Horyzonty – dziewięć ekranów, kina studyjne: Atlantic, Luna, Muranów, Ratusz, Charlie – pięć kin, 14 ekranów; w sumie 61 kin i 345 ekranów w 48 miastach
Ludzie
Mariusz Spisz – prezes zarządu
Joanna Zmysłowska-Pietrzak – członek zarządu, dyrektor zarządzający, [email protected]
Struktura
Dział sprzedaży – działem kieruje Joanna Oczkowska, dyrektor sprzedaży, [email protected], handlowcy: Jarosław Szymajda, Anna Malec, Ewa Długołęcka, Magdalena Guzek, Bartłomiej Piotrowski, Łukasz Gawęcki
Projekty specjalne oraz sponsoring – Łukasz Wieszczyński, head of sponsoring, [email protected], Marta Kowalska, menedżer ds. wsparcia sprzedaży Digital – Marcin Duda, head of digital, [email protected]
Dział wsparcia sprzedaży – Monika Daniluk, menedżer ds. analiz i badań, Paulina Włodarska, menedżer ds. wsparcia sprzedaży, Paulina Łuczak, koordynator biura reklamy
Dział sprzedaży korporacyjnej: organizacja eventów i konferencji w kinach, sprzedaż kuponów – działem zarządza jego kierownik Bogusława Sławińska, [email protected];
handlowcy: Magdalena Kaczmarczyk, Karolina Soja
Top klienci
Kino Świat, Monolith, Orange, Ferrero, Coca-Cola
Kontakt
tel. 22 223 00 00
[email protected]
www.multikinomedia.pl
Hit 2017
Kino to rozrywka, która w Polsce nie traci na popularności. Rok 2017 zamknęliśmy z frekwencją ponad 14 mln widzów, która zagwarantowała nam wysoką pozycję na polskim rynku kinowym. Umocniły ją trzy nowe kina, otwarte w ub.r. w Łodzi, Zduńskiej Woli i Mielcu.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter