Marquard Media Polska
Justyna Duszyńska, dyrektor ds. sprzedaży MMP
Stawiamy m.in. na mocny rozwój oferty i kompetencji performance’owych i poszukiwanie nowych, kreatywnych rozwiązań w zakresie oferty wideo. Nasze serwisy przechodzą gruntowne zmiany layoutów w celu znacznego polepszenia user experience, optymalizacji siatek reklamowych dostosowanych do standardów viewability.
W ostatnim kwartale 2017 roku do biura reklamy Marquard Media Polska dołączyło sześć osób, które wzmocniły nasz zespół sprzedaży i komunikacji B2B. Na przełomie zaś minionego i tego roku zmieniliśmy strukturę biura reklamy, integrując kompetencje naszych zespołów sprzedaży prasy, online i eventów. Powołaliśmy zespół sprzedaży, którego rolą jest obsługa klientów i domów mediowych w modelu zintegrowanym. Każdy klient i dom mediowy ma jednego przypisanego menedżera sprzedaży, który kompleksowo oferuje produkty z całego portfolio Marquard Media Polska. Nasi menedżerowie sprzedaży mają kompetencje i doświadczenie w sprzedaży prasy, digitalu i social mediów.
Nowa struktura to odpowiedź na potrzeby rynku i coraz bardziej wymagających klientów, którzy w zdecydowanej większości oczekują profesjonalnego doradztwa, szybkiej obsługi i zintegrowanej komunikacji skierowanej do sprecyzowanych grup docelowych. W nadchodzącym kwartale stawiamy m.in. na mocny rozwój oferty i kompetencji performance’owych i poszukiwanie nowych, kreatywnych rozwiązań w zakresie oferty wideo. Nasze serwisy online przechodzą gruntowne zmiany layoutów w celu znacznego polepszenia user experience, optymalizacji siatek reklamowych dostosowanych do standardów viewability.
Wraz z nową odsłoną serwisów poszerzyliśmy ofertę reklamową. Wprowadziliśmy do niej atrakcyjne sekcje specjalne i moduły dla naszych reklamodawców, którzy w otoczeniu treści premium mogą zaprezentować swoje produkty. Oprócz rozwiązań technologicznych będziemy ich wspierać również przy tworzeniu materiałów w ramach uruchomionego Content Studio, które tworzą nasi znakomici redaktorzy, styliści, fotografowie i producenci sesji.
Media
Prasa: „Cosmopolitan”, „Joy”, „Hot Moda”, „Harper’s Bazaar”, „Shape”, „CKM”, „Playboy”, „Esquire” – łączna sprzedaż: ponad 2,2 mln egz., średnia łączna sprzedaż: 224 700 egz. (I–XI 2017, ZKDP), zasięg: 2,6 mln czytelników (2017, PBC)
Internet: Cosmopolitan.pl, Joy.pl, Hotmoda.pl, Harpersbazaar.pl, Shape.pl, CKM.pl, Playboy.pl, Esquire.pl, Zeberka.pl, Kozaczek.pl, Papilot.pl, Supermamy.pl – łącznie 2,7 mln użytkowników, 37 mln odsłon (XII 2017, PBI/Gemius), 12 profili na Facebooku – łącznie ponad 1,1 mln fanów, 12 profili na Instagramie – łącznie ponad 220 tys. followersów
Eventy: Stylowy Maraton, Esquire Weekend, Harper’s Bazaar Women at Work, 150-lecie „Harper’s Bazaar”, Shape Fitness Camp, Black Friday w Sadyba Best Mall, Esquire Awards, Trener Roku Shape, Śniadanie z Influencerkami i Joy, Cosmo Beauty Day, Open Day dla klientów (2017)
Ludzie
Justyna Duszyńska – dyrektor ds. sprzedaży MMP
Struktura
Maria Wnuk – head of operational sales
Agnieszka Gronowska – head of events & special sales
Jowita Szymańska – group account manager, odpowiada za brandy: „Harper’s Bazaar”, Harpersbazar.pl, „Hot Moda”, Hotmoda.pl, Zeberka.pl, Papilot.pl
Agnieszka Sass-Szczepkowska – group account manager, odpowiada za brandy: „Cosmopolitan”, Cosmopolitan.pl, „Joy”, Joy.pl, „Shape”, Shape.pl, „Ach!Na Zdrowie”, Kozaczek.pl, Supermamy.pl
Gracjan Chagowski – group account manager, odpowiada za brandy: „Esquire”, Esquire.pl, „Playboy”, Playboy.pl, „CKM”, Ckm.pl
Top klienci
Apart, Coty, Nivea Polska, Volkswagen Group, Swatch Group
Kontakt
tel. 22 421 10 00
[email protected]
www.marquard.pl
Hit 2017
W 2017 roku postawiliśmy przede wszystkim na wzmocnienie sprzedaży kontentowej i natywnej. Sprzedawaliśmy zintegrowane projekty, które łączyły w sobie działania zarówno w prasie, na stronach WWW, w social mediach, jak i eventy dla konsumentów. Zrealizowaliśmy kilkanaście dużych kampanii multiproduktowych i crossmediowych sformatowanych tak, by dotrzeć do grup docelowych klienta. Zbudowaliśmy kompleksową ofertę social mediów opartą na naszych kanałach, ale również uwzględniającą działania z influencerami, z którymi bardzo ściśle współpracujemy w ramach naszych magazynów: „Joy”, „Harper’s Bazaar” czy „Cosmopolitan”. Wzmocniliśmy nasze kompetencje w zakresie sprzedaży w modelu programmatic, co przyniosło nam 120-proc. wzrost sprzedaży w stosunku do poprzedniego roku. W ub.r. świętowaliśmy: 150-lecie „Harper’s Bazaar”, które uczciliśmy imprezą dla naszych klientów, partnerów i branży mody na ponad 700 osób, 25-lecie „Playboya”, któremu poświęciliśmy grudniowy numer, będący 300. wydaniem na polskim rynku, oraz 25-lecie „Cosmopolitan”.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter