Jet Line
Andrzej Słomka i Beata Chojecka-Kuczek
Ponieważ zależy nam na wyłącznie dobrze przedstawionych (…) historiach, bardzo dbamy o jakość naszych nośników. Ato oznacza tylko legalne i niekontrowersyjne konstrukcje, najlepiej widzialne miejsca, najwyższe wskaźniki natężenia ruchu samochodowego.
Outdoor szybko się zmienia, co obserwujemy z ciekawością, ale i zaangażowaniem.
Za sukces branży – w Polsce i na świecie – uznajemy dynamiczny rozwój cyfrowego outdooru i pomysły na łączenie światów off- i online. Wyrazem tego jest decyzja zarządu Jet Line o inwestycji w MyLED. Do naszych klasycznych billboardów w sieci Motorway 12x4 m i outdooru mobilnego – samochodów i rowerów reklamowych – dołączyły ekrany cyfrowe. Mamy więc dziś razem blisko tysiąc powierzchni reklamowych – całkiem sporo możliwości do opowiadania ciekawych historii.
Poszerzenie oferty o DOOH to niejedyna zmiana, którą przeprowadziliśmy w ub.r. Drugą było powołanie odrębnej spółki Synchrolab – nasza dotychczas wewnętrzna struktura do zadań specjalnych i użyteczności w reklamie dojrzała i zyskała samodzielność. Ponadto zakończyliśmy projekt badań widowni reklam na Motorway 12x4 m, który rozpoczęliśmy w 2016 roku. Na nasze zlecenie PBS, Politechnika Gdańska i Politechnika Krakowska wspólnie stworzyły model, który reklamodawcom dostarcza tego, czego od nas potrzebowali: informacji o widowni ich reklam na nośnikach Motorway przy trasach.
Za to nasza strategia i filozofia działania nie zmieniła się. Niezmiennie stawiamy na bardzo dobre nośniki i bardzo dobrą obsługę. Równie niezmiennie bowiem uważamy, że outdoor pomaga opowiadać historie marek, a naszym zadaniem jest sprawiać, aby były opowiedziane jak najlepiej.
Ponieważ zależy nam na wyłącznie dobrze przedstawionych – pod każdym względem – historiach, bardzo dbamy o jakość naszych nośników. A to oznacza tylko legalne i niekontrowersyjne konstrukcje, najlepiej widzialne miejsca, najwyższe wskaźniki natężenia ruchu samochodowego. Bardzo dbamy o realizację kampanii i o sposób kontaktu, w jaki sami chcielibyśmy być obsługiwani. Jesteśmy na czas, na miejscu, na pewno.
Media
Outdoor: Motorway 12x4 m – jedyna zorganizowana sieć tablic o tym formacie, 400 nośników w miastach i przy drogach, w tym ekspresowych i autostradach MyLED – 444 ekrany LED w 186 miastach Polski, zintegrowane w jednej platformie do zarządzania ogólnopolskimi kampaniami DOOH MobiJet 6x3m backlight – 30 powierzchni, 15 samochodów reklamowych z billboardami o powierzchni 18 m2, JetBike – 12 rowerów reklamowych z powierzchniami 3 x citylight
CubeBoard – modułowy mobilny nośnik z czterema powierzchniami reklamowymi do komunikacji marki podczas eventów
Ludzie
Andrzej Słomka – dyrektor zarządzający, dyrektor sprzedaży i marketingu
Beata Chojecka-Kuczek – zastępca dyrektora sprzedaży i marketingu, tel. 662 236 010, [email protected]
Struktura
Zespół działu sprzedaży:
Agnieszka Łupińska, tel. 662 236 004, [email protected]
Anna Żegocka, tel. 662 053 842, [email protected]
Katarzyna Weremek, tel. 667 777 531, [email protected]
Renata Zapalska, tel. 667 777 535, [email protected]
Robert Milewski, tel. 662 236 003, [email protected]
Justyna Opalach, tel. 608 666 240, [email protected]
Sylwia Ułasiuk, tel. 665 000 044, [email protected]
Kontakt
tel. 22 8397874
[email protected],
[email protected]
Jetline.pl
Hit 2017
W minionym roku zrobiliśmy istotny krok w kierunku rozbudowania swojej oferty. Była nim inwestycja w segment DOOH (digital outdoor). We wrześniu kupiliśmy udziały w spółce MyLED i w ten sposób powiększyliśmy ofertę o nośniki cyfrowe – 444 ekrany w 186 miastach. Możemy przeprowadzić na nich kampanię, bardzo łatwo ją planując i zarządzając nią dzięki jednej platformie online, integrującej wszystkie nośniki.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter