Grupa Eurozet
Ewa Rosiewicz, dyrektor biura reklamy
Zamierzamy umacniać pozycję Grupy Eurozet jako lidera w digitalu wśród polskich grup radiowych. W tym celu postawiliśmy na rozbudowanie oferty akcji niestandardowych online i rozwój nowych produktów.
Synergia radia, internetu i eventów to wciąż główny punkt naszej strategii handlowej. A naszym głównym produktem pozostają radiowe pakiety wysokozasięgowe Zet Barometr i Zet Total, które wykorzystują siłę naszych marek oraz 50 stacji wchodzących w skład Pakietu Niezależnych. Dzięki nim nasi klienci zyskują unikalny dostęp do lokalnych słuchaczy w wymiarze ogólnopolskim, przy zachowaniu atrakcyjnych kosztów dotarcia.
W br. zamierzamy umacniać pozycję Grupy Eurozet jako lidera w digitalu wśród polskich grup radiowych. W tym celu postawiliśmy na rozbudowanie oferty akcji niestandardowych online i rozwój nowych produktów. W ub.r. zautomatyzowaliśmy sprzedaż reklam display, która niemal w 100 proc. monetyzowana jest w modelu programmatic. Wdrożyliśmy również header bidding, co pozwoliło zoptymalizować sprzedaż powierzchni reklamowych online. Systematycznie rozbudowujemy nasze serwisy internetowe o nowe treści i formę przekazu. Niedawno zupełnie nową formułę otrzymała Planeta.fm, która stała się portalem informacyjno-rozrywkowym z treściami typu weird news. Także w br. można liczyć na nowości, w tym nasze wejście w obszar e-commerce.
Cały czas stawiamy również na poszerzanie i rozwijanie naszej oferty handlowej o eventy, akcje specjalne i projekty crossmediowe realizowane przez zespół Eurozet Live. Kilka miesięcy temu udanie zadebiutowaliśmy z nowym projektem Jazz Chilli Days, który będzie kontynuowany w tym roku. Kontynuujemy też sprawdzone wcześniej formaty, takie jak „Start do nart”, „Active Summer” czy „Zet Cafe”.
Nie można zapomnieć o ważnej zmianie, która nastąpiła w naszym portfolio. Meloradio – pierwsza stacja w Polsce grająca w formacie easy listening – zastąpiło Radio Zet Gold. Pierwsze wyniki badań wskazują, że to był słuszny ruch. Liczymy na dalsze wzrosty słuchalności.
Media
Radio: Radio Zet – 5,07 mln słuchaczy, Antyradio – 714 tys. słuchaczy, Chillizet – 129 tys. słuchaczy, Meloradio – 294 tys. słuchaczy, Radio Plus – 821 tys. słuchaczy (X-XII 2017, 15+, zasięg dzienny, poniedziałek–niedziela, Radio Track)
Internet: Radiozet.pl i cztery inne serwisy internetowe – w sumie 4,49 mln użytkowników (XII 2017, PBI/Gemius)
Ludzie
Ewa Rosiewicz – dyrektor biura reklamy
Struktura
Dział obsługi domów mediowych – działem kieruje Anna Kopytowska, dyrektor sprzedaży ogólnopolskiej, [email protected]
Dział obsługi klienta – rynki regionalne – działem kieruje Anita Jankowska, dyrektor obsługi klienta – rynki regionalne, [email protected]
Dział obsługi klienta – rynek warszawski – działem kieruje Renata Wysocka, dyrektor obsługi klienta – rynek warszawski, [email protected]
Sprzedaż online – działem kieruje Julita Kudelska, head of digital sales, [email protected]
Dział rozwoju sprzedaży – działem kieruje Karol Kłos, dyrektor rozwoju sprzedaży, [email protected]
Eurozet Live – działem kieruje Zbigniew Krupnik, dyrektor Eurozet Live, [email protected]
Studio Zet – działem kieruje Justyna Wojtkowska, dyrektor Studia Zet, [email protected]
Top Klienci
Media Expert, Natur Produkt Zdrovit, Media Saturn, Euro-Net, Lidl
Kontakt
tel. 22 583 31 00
[email protected]
www.eurozet.pl
Hit 2017
Rok 2017 był kolejnym rokiem dynamicznego wzrostu sprzedaży reklam online i rozwoju serwisów internetowych Grupy Eurozet. Po raz pierwszy udało się osiągnąć pozycję lidera wśród grup radiowych w Polsce, zarówno pod względem zasięgu, jak i liczby odsłon. W grudniu ub.r. nasze serwisy internetowe zanotowały 4,48 mln realnych użytkowników i 30,56 mln odsłon, a Grupa Eurozet zajmowała 35. pozycję wśród wszystkich podmiotów internetowych w Polsce, co oznacza awans rok do roku o sześć kolejnych pozycji (dane PBI/Gemius). W 2017 roku wdrożyliśmy też nowe narzędzia, które pozwoliły zoptymalizować sprzedaż powierzchni reklamowych online.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter