Temat: biura reklamy 2018

Wydanie: BIURA REKLAMY 2018

Allegro.pl

Magdalena Jabłońska, advertising sales director

Dążymy do umocnienia pozycji medium pierwszego wyboru dla firm i brandów, których celem jest realizacja skutecznej komunikacji łączącej świat marki ze wsparciem sprzedaży w dynamicznie rosnącym ekosystemie e-commerce.

W nadchodzących miesiącach skupimy się na dalszym rozwoju oferty produktowej adresowanej do rynku agencyjnego, jak i do klientów bezpośrednich. Naszym priorytetem będzie koncentracja na współpracy z producentami i markami, których produkty są już obecne na platformie Allegro. Obserwujemy duże zainteresowanie kanałem e-commerce ze strony topowych brandów konsumenckich, które poszukują sposobów na rozwój sprzedaży w kanale online. Z myślą o tych klientach i o współpracujących z nimi domach mediowych wprowadzamy właśnie do oferty produkty zasilane danymi, np. profile budowane na podstawie intencji zakupowych. Z uwagi na transakcyjny charakter platformy są to produkty unikalne – zapewniają istotnie wyższą efektywność targetowania w porównaniu z innymi opcjami dostępnymi na rynku. Przez najbliższe kilka miesięcy będziemy intensywnie edukować naszych klientów i budować świadomość potencjału, jaki dają nasze produkty zasilane danymi. To będzie game changer, co potwierdzają pierwsze zrealizowane kampanie.

Nieustannie rozwijamy nasz produkt PPC – Allegro Ads, który już w ub.r. wzbogacił się o nowe funkcjonalności, np. planer ułatwiający precyzyjne planowanie kampanii. Mimo że pierwotnie powstał z myślą o sprzedawcach, produkt ten obecnie budzi coraz większe zainteresowanie dużych marek chcących aktywnie zarządzać wsparciem sprzedaży w kanale e-commerce. 

Dążymy do umocnienia naszej pozycji medium pierwszego wyboru dla firm i brandów, których celem jest realizacja skutecznej komunikacji łączącej świat marki ze wsparciem sprzedaży w dynamicznie rosnącym ekosystemie e-commerce.

Media

Internet: Allegro.pl, aplikacja Allegro; zasięg: 17,6 mln użytkowników miesięcznie (XII 2017, Gemius/PBI)

Ludzie

Magdalena Jabłońska – advertising sales director

Struktura

Zespół produktu PPC: odpowiada za sprzedaż i rozwój produktu Allegro Ads (pozycjonowanie ofert na liście wyników wyszukiwania Allegro.pl rozliczane w modelu PPC); obsługa agencji, domów mediowych i klientów bezpośrednich w zakresie oferty PPC; zespołem kieruje Wojciech Bryzek, [email protected]

Zespół sprzedaży agencyjnej i bezpośredniej: odpowiada za obsługę agencji, domów mediowych i klientów bezpośrednich w zakresie produktów display, mailingów oraz akcji specjalnych.

Zespół projektów specjalnych: odpowiada za wsparcie strategiczne i opracowywanie strategii projektów realizowanych dla klientów biura reklamy.

Kontakt

[email protected]
Reklama.allegro.pl

Hit 2017

Uruchomienie Allegro Ads Network – produktu umożliwiającego emisję kampanii PPC na zewnętrznym inwentory poza domeną Allegro.pl. W pierwszym etapie udostępniliśmy naszym klientom integrację z Facebookiem, wkrótce pojawi się więcej opcji emisji audience extension.

Miniony rok był związany z kluczowym projektem, czyli rozwojem produktów, dzięki którym nasi klienci mogą istotnie zwiększyć efektywność komunikacji poprzez wykorzystanie danych do precyzyjnego targetowania kampanii. Poświęciliśmy sporo wysiłku, czasu i zasobów, aby zbudować ekosystem, który w istotny sposób zredefiniuje obecne benchmarki zwrotu z inwestycji mediowych na polskim rynku.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.