Wydanie: BIURA REKLAMY 2017
Biuro reklamy - TVN Media
![](/images/contents/photo_47692_1488294102_big.jpg)
Piotr Tyborowicz - dyrektor biura reklamy, członek zarządu TVN
O pracy TVN Media opowiada Piotr Tyborowicz - dyrektor biura reklamy, członek zarządu TVN
Naszym głównym celem jest dostarczanie oferty, która potrafi realizować cele reklamodawców w nowej rzeczywistości marketingowej.
Innowacyjność i efektywność to obok standardowej już transparentności i wiarygodności kluczowe czynniki rozwoju naszej oferty.
TVN jest największym kanałem telewizyjnym w naszej ofercie, a jego unikatowe cechy programowe i demograficznie najsilniej działają na widzów. Oferta kanału cały czas się rozwija, wyznaczając nowe trendy: inwestycje w sezon zimowy i letni, nowe typy formatów, takie jak „Belle Epoque”. Wprowadzamy nowe możliwości dla reklamodawców: precyzyjny zakup w konkretnych grupach celowych, rozbudowany kontentowo Player.pl i produkty online z możliwością adresowalności reklamy czy najnowsze aktywności pozwalające dotrzeć do treści grupy TVN w kanałach MCN na YouTube.
Rozbudowujemy ofertę multiscreen, ujednolicając kontakty reklamowe w TV i online i wprowadzając kolejne sposoby bardziej efektywnego zakupu.
Rozwijamy ofertę brokerską. Z początkiem roku w portfolio pojawiły się HGTV czy Travel Channel (grupa TVN) oraz kanały partnerskie, takie jak Sportklub oraz TVR.
Ofertę reklamową rozbudowujemy o rozwiązania mające na celu przede wszystkim angażowanie konsumenta. Bazując na doświadczeniach naszego właściciela SNI, poszerzamy ofertę branded content, szukając rozwiązań, które potrafią spełniać potrzeby zarówno widzów, jak i reklamodawców. Krokiem w kierunku nieliniowej konsumpcji wideo jest zakup sieci Gamellon i MCN na YouTube, który pozwala nam na radykalny wzrost zasięgu w środowisku online i jeszcze bardziej angażującą interakcję wychodzącą poza duży ekran.
Naszą przewagę biznesową opieramy na ciągłej rozbudowie kompetencji w zakresie potrzeb współczesnego widza i konsumenta. Inicjatywy takie jak platforma Tv.tvnmedia.pl czy konferencja TV Day zapewniają klientom pełen dostęp do międzynarodowej wiedzy na temat efektywności komunikacji we współczesnym świecie marketingu. Mamy zamiar dalej rozwijać możliwości zarówno w zakresie oferty standardowej, jak i niestandardowej wykorzystującej dwa najsilniejsze media w Polsce – telewizję oraz online w sposób precyzyjnie adresujący potrzeby widzów i reklamodawców.
Media obsługiwane przez biuro reklamy TVN Media
Telewizja: TVN – udział w rynku: 14,1 proc. w grupie komercyjnej, średni zasięg miesięczny: 88,8 proc., czyli 31,6 mln widzów pow. 4 lat (IX–XI 2016, NAM); Premium TV (pakiet stacji własnych Grupy TVN i zewnętrznych) – udział w rynku: 24,6 proc. w grupie komercyjnej, średni zasięg miesięczny: 93,2 proc., czyli 33,1 mln widzów pow. 4 lat (I 2017, NAM)
Internet: Player.pl – 4,7 mln użytkowników miesięcznie dla produktów wideo i 5,3 mln dla produktów odsłonowych; Premium Digital – 17 mln użytkowników miesięcznie dla produktów wideo i 21,5 mln dla produktów odsłonowych(XI 2016, Gemius Stream)
Struktura biura reklamy TVN Media
Piotr Tyborowicz – dyrektor biura reklamy, członek zarządu TVN
Dział sprzedaży agencyjnej – obsługa domów mediowych i ich klientów; działem kierują: Ewa Marciniak, Agnieszka Poniatowska-Wolska, Bartosz Duma, Piotr Wywrot
Dział sprzedaży bezpośredniej – obsługa klientów bezpośrednich; działem kieruje Monika Granecka
Dział sprzedaży online – obsługa domów mediowych oraz klientów bezpośrednich; działem kieruje Małgorzata Gratys
Dział sprzedaży projektów specjalnych – tworzenie projektów antenowych
szytych na miarę indywidualnych potrzeb klienta; działem kieruje Jarosław Czujak
Dział Premium TV oraz Premium Digital – obsługa podmiotów partnerskich; działem kierują: Andrzej Karasowski, Aleksandra Przeździecka, Kinga Kucharska
Kontakt do biura reklamy TVN Media
Tel. 22 856 64 00
[email protected]
www.tvnmedia.pl, www.tv.tvnmedia.pl
Facebook i Instagram
Hit 2016 biura reklamy TVN Media
Po raz drugi z rzędu klienci wybrali nas Biurem Reklamy Roku, co potwierdza, że konsekwentne stosowanie polityki handlowej i jasne zasady cenowe są doceniane przez naszych klientów. Sukcesy programowe TVN SA pozwoliły wzmocnić pozycję i udział w rynku stacji TVN. Podobnie kanały partnerskie Premium TV umocniły swój udział. Premium TV udało się powiększyć portfolio o nowe stacje: NTL, Nuta.tv, Eleven, Eleven Sports, Telewizja WP. Mając na uwadze istotę synergii mediów, obok Premium TV powołaliśmy Premium Digital reprezentujące handlowo wydawców wideo. Digital to także Player.pl i silna oferta kontentowa, której jakość potwierdzają wyniki analiz oglądalności emitowanych na nim spotów wideo.
Piotr Tyborowicz, dyrektor biura reklamy
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter
![Press logo](/images/press_logo_red.png)