Wydanie: BIURA REKLAMY 2017
Biuro reklamy - Polityka
Izabela Kowalczyk-Dudek (fot. materiały prasowe)
Izabela Kowalczyk-Dudek opowiada o pracy Biura Rekalmy Polityki
Każdy z naszych produktów oparty jest na unikalnym i wartościowym kontencie. Wartość tę potwierdzają wyniki sprzedaży: „Polityka” pozostaje od dawna jej liderem w segmencie tygodników opinii.
Nasze biuro obsługuje reklamowo oprócz „Polityki” także dwutygodnik „Forum” oraz wydania specjalne i produkty cyfrowe naszych brandów. Zajmujemy się także pozyskiwaniem partnerów finansowych do realizowanych eventów – Paszportów Polityki, Nagród Architektonicznych, Nagród Naukowych. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, oferujemy coraz więcej rozwiązań pakietowych, umożliwiających połączenie obecności reklamodawcy w wydaniach drukowanych i cyfrowych.
W ub.r. wydawnictwo Polityka zmieniło layout serwisu swojego czołowego tytułu. Wprowadziło też do niego nowe atrakcyjne formaty, np. artykuły wideo. Z kolei dla nas jako biura reklamy ważnym krokiem było wdrożenie DoubleClick Ad Exchange. Dzięki temu rozwiązaniu mamy większą kontrolę nad naszymi zasobami reklamowymi i wpływ na stawki zakupowe. W sytuacji, gdy mamy do czynienia ze wzmożonym zainteresowaniem programmatic buying, skupiamy się na zarządzaniu powierzchnią reklamową, którą dysponujemy, tak aby uzyskać jak najefektywniejsze stawki zakupowe i nie dopuścić do dewaluacji formatów.
2017 rok jest rokiem naszych jubileuszy: „Polityka” obchodzi 60 lat istnienia, a Paszporty Polityki –25-lecie. I wokół tych wydarzeń tworzymy ciekawe propozycje współpracy dla klientów, którzy również świętują swoje rocznice, oraz dla tych, którzy cenią współpracę z wiarygodnym i stabilnym partnerem. Jako wydawnictwo zamierzamy bowiem niezmiennie utrzymywać „Politykę” w czołówce tygodników społeczno-politycznych.
Media obsługiwane przez biuro reklamy Polityki
Prasa: tygodnik „Polityka” – średnia sprzedaż ogółem: 110 090 egz. (XI 2016, ZKDP), dwutygodnik „Forum” – średnia sprzedaż ogółem: 12 127 egz. (X 2016, ZKDP), wydania specjalne: „Pomocnik Historyczny”, „Biografie”, „Niezbędnik Inteligenta”, „Poradnik Psychologiczny”, „Omnibus”
Internet: Polityka.pl, Dwutygodnikforum.pl, aplikacje Polityka na iOS i Polityka Cyfrowa
Struktura biura reklamy Polityki
Izabela Kowalczyk-Dudek – dyrektor, /ntel. 451 61 45, 601 161 992, i.dudek[at]polityka.pl
Magdalena Glińska – zastępca dyrektora (urlop)
Katarzyna Czuk – menedżer ds. rozwoju i strategii sprzedaży, tel. 22 451 61 53, 603 710 033, k.czuk[at]polityka.pl (współtworzenie strategii sprzedaży, prognozy dla biura reklamy na podstawie analiz rynku, trendów, działań konkurencji oraz rozwój oferty reklamowej w wydaniach cyfrowych)
Dział handlowy
Karolina Gieryszewska – obsługuje wybrane domy mediowe wraz z ich klientami, współpracuje z branżami: farmaceutyczną, finansową, technologiczną, instytucjami publicznymi i kulturalnymi; oferuje reklamę we wszystkich produktach wydawcy – tel. 601 869 577, 22 451 61 42, k.gieryszewska[at]polityka.pl.
Małgorzata Skorupa – obsługuje wybrane domy mediowe wraz z ich klientami; współpracuje z branżami: wydawniczą, turystyczną, kosmetyczną, spożywczą; oferuje reklamę we wszystkich produktach wydawcy ze szczególnym akcentem na wydania specjalne – tel. 601 234 868, 22 451 61 38, m.skorupa[at]polityka.pl.
Damian Woźnicki – obsługuje wybrane domy mediowe wraz z ich klientami, współpracuje z branżami: edukacyjną, budowlaną, deweloperską, motoryzacyjną; oferuje reklamę we wszystkich produktach wydawcy – tel. 601 316 265, 22 451 61 49, d.woznicki[at]polityka.pl.
Wsparcie sprzedaży
Marta Szewczykowska – zajmuje się analizami i badaniami mediowymi, prezentacjami i materiałami BR – tel. 695 500 257, 22 451 61 46, m.szewczykowska[at]polityka.pl.
Julian Sobiech – zajmuje się reklamą na stronach WWW oraz w wydaniach cyfrowych, współpracą z agencjami interaktywnymi, definiowaniem kampanii reklamowych, koordynowaniem emisji reklam, raportowaniem – tel. 695 500 331, 22 451 61 37, j.sobiech[at]polityka.pl.
Marzena Tomaszewska – zajmuje się sprawdzaniem materiałów, odpowiednim lokowaniem reklam – tel. 22 451 61 52, m.tomaszewska[at]polityka.pl.
Monika Chlebowska – zajmuje się fakturowaniem, monitowaniem płatności, rozliczeniami i raportami finansowymi – tel. 22 451 61 39, m.chlebowska[at]polityka.pl.
Kontakt do biura reklamy Polityki
ul. Słupecka 6,
02-309 Warszawa,
tel./fax 22 451 61 37
reklama[at]polityka.pl
www.polityka.pl/biuroreklamy
Izabela Kowalczyk-Dudek, dyrektor biura reklamy
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter